    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IKE
    Date: Mon, 4 Jan 2010 09:19:49 +0100

    "Liwiusz" news:hhr362$n2s$1@news.onet.pl

    > Ustawa zezwala na lokowanie pieniędzy w inwestycje jednego TFI, zatem
    > lokowanie w Skarbiec oraz w inne TFI jest ustawowo niemożliwe.

    A tym samym całe IKE jak i ustawa o nim to produkt, który można o kant dupy
    rozbić.
    Może ciebie zadowalają takie ograniczenia mnie nie. A jeżeli zachętą ma być
    dla mnie tylko zniesienie podatku beli to dziękuję, postoję.
    Tyle już obiecywano, że kwota wpłacona w ramach IKE będzie możliwa do
    odliczenia od podatku i co? i nic! Nie ma i nie było bo by świnie przy
    korycie nie miały się z czego wyżywić. Dlatego też nie zamierzam pakować
    pieniędzy w produkt jakby nie patrzeć opracowany pod patronatem państwa, bo
    do tego tworu nie mam za grosz zaufania ani sympatii.