  • 1. Data: 2010-01-02 14:32:16
    Temat: KK Polbank - zwrot 0,75%
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Moze kto wie:
    Te 0,75% zwrotu kwoty zakupu na kartach kredytowych Polbanku jest
    gwarantowane w umowie/regulaminie, czy moze jest to tylko promocja
    banku (wiec te 0,75% moze byc zmniejszone, albo zlikwidowane w kazdym
    czasie)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-01-03 13:35:41
    Temat: Re: KK Polbank - zwrot 0,75%
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > gwarantowane w umowie/regulaminie, czy moze jest to tylko promocja
    > banku (wiec te 0,75% moze byc zmniejszone, albo zlikwidowane w kazdym

    bank ma prawo zmienić regulamin w każdej chwili, a posiadacz karty/konta
    etc...może się ze zmianą nie zgodzić i zrezygnować z usługi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-01-03 13:39:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > bank ma prawo zmienić regulamin w każdej chwili, a posiadacz karty/konta
    > etc...może się ze zmianą nie zgodzić i zrezygnować z usługi

    Teoretycznie. Czy zmiana mowiaca o tym, ze od dnia wygenerowania wyciagu
    beda naliczne odsetki, albo jeszcze lepiej od dnia wykonania transakcji,
    jest mozliwa dla kart wydanych i aktywnych?

    MK

  • 4. Data: 2010-01-03 15:34:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > beda naliczne odsetki,
    > albo jeszcze lepiej od dnia wykonania transakcji,
    > jest mozliwa dla kart wydanych i aktywnych?

    taka karta przestałaby być kartą kredytową, to nawet więcej niż zmiana
    regulaminu!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-01-03 16:26:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > taka karta przestałaby być kartą kredytową, to nawet więcej niż zmiana
    > regulaminu!

    No. widzisz, a gdzie jest ta granica do ktorej mozna, a powyzej ktorej nie
    mozna dokonywac zmian? ;)

    MK

  • 6. Data: 2010-01-03 16:39:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No. widzisz, a gdzie jest ta granica do ktorej mozna, a powyzej ktorej
    > nie mozna dokonywac zmian? ;)
    >
    > MK
    IMHO każda zmiana regulaminu uprawnia użytkownika/posiadacza np. karty
    do jej rozwiązania bez ponoszenia konsekwencji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-01-03 16:53:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > IMHO każda zmiana regulaminu uprawnia użytkownika/posiadacza np. karty do
    > jej rozwiązania bez ponoszenia konsekwencji

    Posiadacz ma takie prawo w dowolnym momencie. Ja ostatnio stoje na
    stanowisku, ze znaczace zmiany moga byc wprowadzane tylko po uplywie terminu
    waznosci karty, a brak zgody klienta na zmiane warunkow nie oznacza
    automatycznego wypowiedzenie umowy przez posiadacza.

    MK

  • 8. Data: 2010-01-03 16:56:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > terminu waznosci karty, a brak zgody klienta na zmiane warunkow nie
    > oznacza automatycznego wypowiedzenie umowy przez posiadacza.

    a jeżeli z wydaniem karty wiązała się jakaś promocja np. anulowanie
    opłaty za pierwszy rok? w takim wypadku rezygnacja może (nie musi)
    wiązać się z poniesieniem opłaty na rzecz banku...
    natomiast jeżeli to bank zmienia regulamin to klient nie poniesie opłaty
    za rezygnację z usługi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-01-03 17:34:54
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Sty, 14:35, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > bank ma prawo zmienić regulamin w każdej chwili, a posiadacz karty/konta
    > etc...może się ze zmianą nie zgodzić i zrezygnować z usługi

    Akurat sie pytam o to z troche innego wzgledu:
    KK Polbanku ma obowiazkowe ubezpieczenie "na zycie", ktore kosztuje
    0,12% kwoty zadluzenia. W tym przypadku bank daje mi 0,75% z zakupow i
    odciaga 0,12% (zakladajac ze zawsze splacam debet w terminie) wiec i
    tak jestem na czysto 0,63% ;-)

    A jak mi te 0,75% zlikwiduja, to bede doplacal do kazdnej tranzakcji
    0,12% - a wtedy taka KK nie ma dla mnie racji bytu ;)

    Pozdrawiam
    Rafal