    From: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: I pomyslec ze wlasnie mialem zalozyc konto w mBanku...
    Date: Sun, 24 Feb 2002 18:47:14 +0100

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message
    news:3C790CFA.E291CE12@interia.pl...

    > ciekawe co bys zrobil wysylajac pare kawalkow przelewem z danymi
    > inne niz swoje a przelew zostalby odrzucony brzez bank beneficjenta...

    Pewnie nic, a pieniadze po prostu wrocily by na Twoje konto.
    Zreszta to moja sprawa i nikt Ci nie kaze robic przelewow z czyimis danymi
    jako nadawcy, tak wiec Twoja wypowiedz nie ma sensu. Chcesz, to z tego
    korzystasz, nie chcesz to nie i nic nie ryzykujesz. Rownie dobrze moglbys
    domagac sie zaprzestania wydawania kart platniczych, "bo jak Ci ktos
    ukradnie karte, to Ci wyczysci konto"

    Pozdrawiam
    Rafal