  • 1. Data: 2002-02-24 11:24:36
    Temat: I pomyslec ze wlasnie mialem zalozyc konto w mBanku...
    Od: "jersie" <j...@w...pl>

    Cytuje:

    "(PAP) (24-02-02 11:24)

    24.2.Warszawa - Od lutego klienci internetowego mBanku mają problem z
    wpisywaniem danych w dyspozycji przelewu. Do tej pory wpisywali je sami.
    Teraz system komputerowy umieszcza imię, nazwisko i adres zameldowania
    posiadacza rachunku.

    Danych zmieniać ani poprawiać nie można.

    Do tej pory mBank umożliwiał klientom-internautom samodzielne wpisywanie w
    dyspozycji przelewu dowolnych danych - imienia, nazwiska i adresu
    dysponenta. W ten sposób klienci mogli dokonywać przelewy w imieniu innych
    osób. Było to atrakcyjne ze względu na zerowy koszt takiego przelewu.

    W lutym bank zmienił zasady bez powiadomienia o tym klientów.

    Nowe zasady nie tylko uniemożliwiają dokonanie przelewu w imieniu innych
    osób, ale także utrudniają życie klientom, którzy mieszkają gdzie indziej
    niż są zameldowani. Ich rachunki i faktury są wystawiane często na adres
    zamieszkania. Jeśli dysponent nie może zmienić na druku przelewu swego
    adresu zameldowania ani nazwiska, odbiorca otrzyma przelew z danymi, których
    może nie zidentyfikować. (PAP) "

    jersie

  • 2. Data: 2002-02-24 11:36:39
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Ale bylby dym gdyby postapilo tak Inteligo.

  • 3. Data: 2002-02-24 11:43:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    > Ale bylby dym gdyby postapilo tak Inteligo.

    Tez mnie to dziwi. Czemu Inteligo nie umozliwia zmiany danych. Chyba to
    dobrze o tym nie swiadczy ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 4. Data: 2002-02-24 11:47:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jersie" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadacza rachunku.
    >
    > Danych zmieniać ani poprawiać nie można.

    A w jakich bankach mozna? PAP chyba nie mial dzis o czym pisac i zeby
    'zrobic' swoj niedzielny plan wypuscil cos takiego ;).

    Maciej

  • 5. Data: 2002-02-24 11:55:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002 12:24:36 +0100, "jersie" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >posiadacza rachunku.
    >
    >Danych zmieniać ani poprawiać nie można.

    O Jezuuu :-/
    Co za osiol to pisal ?
    Niech mi pokaze bank, w ktorym cos takiego robic mozna (moze z dwa by
    sie znalazly, ale tez pewnie juz niedlugo)?!
    DO IDENTYFIKACJI PŁATNOŚCI PRZEZ ODBIORCE PRZELEWU SLUZY POLE TYTULEM
    !!!
    W danych zleceniodawcy maja byc wlasnie dane zleceniodawcy (posiadacza
    rachunku) anie kogokolwiek innego !!!.

    Bledem mBanku nie jest to, ze ta funkcje zablokowal a co najwyzej ze
    wogole ja udostepnil jakis czas temu.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-02-24 11:58:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002 12:36:39 +0100, "minik" <m...@n...org>
    wrote:

    >Ale bylby dym gdyby postapilo tak Inteligo.

    A niby jakie dane umieszcza automatycznie w przelewie Inteligo ?
    Czy nie przypadkiem imie nazwisko i adres zam. posiadacza rachunku
    ?!!!

  • 7. Data: 2002-02-24 12:03:23
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Mialem na mysli nagle zmiany, bez informowania klientow.

  • 8. Data: 2002-02-24 12:06:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sun, 24 Feb 2002 12:24:36 +0100, w
    <a5aifc$4kj$2@news.tpi.pl>, "jersie" <j...@w...pl> napisał(-a):

    > Cytuje:
    [...]

    No i co?

  • 9. Data: 2002-02-24 12:11:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zamieszkania. Jeśli dysponent nie może zmienić na druku przelewu swego
    > adresu zameldowania ani nazwiska, odbiorca otrzyma przelew z danymi,

    I gdzie w takim razie zalozysz, w Inteligo, LGNecie czy pojdziesz do
    marmurka?
    Bo jak mi powiesz, ze to byl glowny powod zallozenia przez ciebie rachunku,
    to ci wysmieje

  • 10. Data: 2002-02-24 14:34:52
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > On Sun, 24 Feb 2002 12:24:36 +0100, "jersie" <j...@w...pl> wrote:
    >

    > Bledem mBanku nie jest to, ze ta funkcje zablokowal a co najwyzej ze
    > wogole ja udostepnil jakis czas temu.

    Coz, nie jest to sprzeczne z jakimikolwiek przepisami, klientom sie
    podobalo, wiec nie rozumiem po co zrobili tyle zamieszania i to zablokowali?
    BTW w Multi tez sie da, moze wiesz jak dlugo jeszcze :-D

    Pozdrawiam
    Rafal