  • 1. Data: 2003-03-27 15:42:56
    Temat: Hyhy - moja wizyta w Pekao
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jak co czwartek poszedlem do promotor i zahaczylem o Pekao. Akurat
    nikogo nie bylo w oddziale.
    Niestety nie mialem dowodu, wiec dalem legitke. Pani stwierdzila, ze
    to zaden dokument, to dalem prawo jazdy (stare - bo pytala sie czy
    nowe czy stare - a zapomnialem, ze mam tam jeszcze radomski adres ;).
    no ale do rzeczy - poszedlem powiedziec, ze zamknalem (dodalem na cale
    szczescie) rachunek u nich, pozniej w skrocie opowiedzialem jak to sie
    uaktywnil, jak go zamyklai i jak to znowu niedawno dostalem
    zawiadomienie, ze dodali super niepotrzebne rzeczy i podwyzyli cene
    konta.

    No i sie zaczelo :) Pani byla oczywiscie wkurzona, ze jej miejsce
    pracy tak obmawiam, ale hy hy sobie uzylem ;) Ze klienci uciekaja, ze
    tylko podwyzszaja oplaty, ze maja takie smieszne oprocentowanie lokat
    i jedno z najwyzszych kredytow.
    Teza pani - ze ludzie pieniedzy nie maja - ja na to, ze inne banki
    sobie spoko radza. (juz nie dodawalem skoro ludzie nie maja pieniedzy
    to po kiego ... podwyzszac o tyle oplaty za konto).

    Ogolnie bylo milo ;)
    Rachunek dalej nieaktywny - wiec poprosilem, zeby przekazala
    informacje do Lodzi, zeby przestali mi juz w koncu wysylac ich ulotki,
    skoro tyle nie jestem ich klientem...

    P.S. W SGH sa juz dwa bankomaty Pekao SA! Jeden na
    zewnatrz, drugi w srodku. Fajnie :) Korzystam z mojej ulubionej karty
    hyhy VE Fortisa (ech ta VC ;)

    P.P.S. Wie ktos co sie dzieje z POSami Pekao? Ostatnio placilem VC
    Multi w Tesko - kwota < 50 zl (jakos 44 zl) i autoryzacja trwala chyba
    z 1,5 minuty....
    Az sie pani przygladala uwazniej mojemu podpisowi, ktory zawsze wydaje
    mi sie, ze wybitnie rozni sie od tego z karty...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-27 16:16:51
    Temat: Re: Hyhy - moja wizyta w Pekao
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    A mnie tam ciekawi kiedy dzial handlowy tego banku zorientuje sie, ze nowa
    strategia odnosi skutek przeciwny od zamierzonego. Bardzo mnie ciekawi:))

    Pablo

  • 3. Data: 2003-03-27 16:37:06
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in

    /ciach.../

    > P.S. W SGH sa juz dwa bankomaty Pekao SA! Jeden na
    > zewnatrz, drugi w srodku. Fajnie :) Korzystam z mojej ulubionej karty
    > hyhy VE Fortisa (ech ta VC ;)

    Dzieki za info. Czasem przechodze tamtedy w weekend i zewnetrzny zazwyczaj jest
    zepsuty/pusty/stluczony/zawieszony - moze ten w srodku bedzie dzialal :-)

    Ciekawe kto go tak psuje ;-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-03-27 16:42:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > P.P.S. Wie ktos co sie dzieje z POSami Pekao? Ostatnio placilem VC
    > Multi w Tesko - kwota < 50 zl (jakos 44 zl) i autoryzacja trwala chyba
    > z 1,5 minuty....

    CKC juz tak ma - albo POS 'mysli' tak długo, albo nie dziala ;-)) Ciekaw jestem
    kiedy wreszcie 'odpala' POSy eS, ktore póki co robią za podstawki ;)

  • 5. Data: 2003-03-27 22:03:16
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b5v64c$j9j$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Az sie pani przygladala uwazniej mojemu podpisowi, ktory zawsze wydaje
    > mi sie, ze wybitnie rozni sie od tego z karty...

    W Tesco jak juz Pekao autoryzuje to mozna pojsci i cos z polki przyniesc :)
    a ze ostatnio zaczeli wszytskie transakcje autoryzowac to inna sprawa :-/ Na
    Tescowego POSa najlepszy jest AmEx :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-03-28 10:12:19
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > Az sie pani przygladala uwazniej mojemu podpisowi, ktory zawsze wydaje
    > mi sie, ze wybitnie rozni sie od tego z karty...
    Ciekawe, że tylko raz sprawdzano mi podpis, który również często się
    różni od karcianego. W 95% przypadków nikt nawet nie zerka czy karta
    jest podpisana...
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 7. Data: 2003-03-28 12:42:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jaszczur wrote:
    > Ciekawe, że tylko raz sprawdzano mi podpis, który również często się
    > różni od karcianego. W 95% przypadków nikt nawet nie zerka czy karta
    > jest podpisana...

    No mnie kazala sie kiedys kobita jeszcze raz podpisyac jak placilem za
    CD z muzyka...

  • 8. Data: 2003-03-29 10:14:51
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    napisał w wiadomości news:b5v64c$j9j$1@news.onet.pl...
    > Az sie pani przygladala uwazniej mojemu podpisowi, ktory zawsze wydaje
    > mi sie, ze wybitnie rozni sie od tego z karty...

    A na to akurat jest prosty sposob: nie podpisywac karty, wtedy Pani nia ma
    zadnych problemow :-)
    Grzegorz

  • 9. Data: 2003-03-29 13:38:49
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    JaKi wrote:

    > W Tesco jak juz Pekao autoryzuje to mozna pojsci i cos z polki przyniesc :)
    > a ze ostatnio zaczeli wszytskie transakcje autoryzowac to inna sprawa :-/ Na
    > Tescowego POSa najlepszy jest AmEx :)

    Ja dziś płaciłem VC bez autoryzacji. Czyli jeszcze nie autoryzują
    wszystkiego.

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2003-03-29 14:51:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja dziś płaciłem VC bez autoryzacji. Czyli jeszcze nie autoryzują
    > wszystkiego.

    Widzac tendencje to pewnie dlugo to juz nie potrwa :-/

    --
    JaKi