  • 1. Data: 2003-03-27 12:50:03
    Temat: Przyznanie limitu kk w Multi
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Ile się czeka na jakąkolwiek informację o przyznanym limicie na kk w Multi.
    Czy w ogóle jest możliwe aby dowiedzieć się w tym banku jaki się będzie
    miało limit przed fizycznym otrzymaniem "plastika" ?

  • 2. Data: 2003-03-27 14:28:00
    Temat: Re: Przyznanie limitu kk w Multi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał

    > Ile się czeka na jakąkolwiek informację o przyznanym limicie na kk w Multi.
    > Czy w ogóle jest możliwe aby dowiedzieć się w tym banku jaki się będzie
    > miało limit przed fizycznym otrzymaniem "plastika" ?

    Pare dni przed karta otrzymasz kopie umowy.

  • 3. Data: 2003-03-27 14:53:02
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Pare dni przed karta otrzymasz kopie umowy.

    A jeszcze wczesniej telefon z powiadomieniem. Ew. - jak masz konto w Multi,
    pojawiaja sie nowe aktywne pozycje w menu

    M.

  • 4. Data: 2003-03-27 15:03:58
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > A jeszcze wczesniej telefon z powiadomieniem. Ew. - jak masz konto w
    Multi,
    > pojawiaja sie nowe aktywne pozycje w menu

    OK. Ale ile to trwa ? Miesiąc, tydzień ?

  • 5. Data: 2003-03-27 15:56:10
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > OK. Ale ile to trwa ? Miesiąc, tydzień ?

    Cos mi sie kolacze po glowie termin 2 tygodni... W moim przypadku - fakt, ze
    nieomal prehistoria, bo listopad ub.r :-) - bylo to okolo 10 dni.

    M.

  • 6. Data: 2003-03-27 16:02:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:
    > W moim przypadku - fakt, ze
    > nieomal prehistoria, bo listopad ub.r :-)

    Hehe, ja mam październik ub.r. - data otwarcia wyciagu 23/10 ;P
    ;-)))

  • 7. Data: 2003-03-28 09:40:24
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Fuzzyo" <f...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Czy w ogóle jest możliwe aby dowiedzieć się w tym banku jaki się będzie
    > miało limit przed fizycznym otrzymaniem "plastika" ?

    Wniosek podpisalem chyba 11/03 a wczoraj karta byla w skrzynce pocztowej.
    Dostalem taki limit jak chcialem, 1.6x wplywy netto.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 8. Data: 2003-03-29 17:47:53
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w ogóle jest możliwe aby dowiedzieć się w tym banku jaki się będzie
    > miało limit przed fizycznym otrzymaniem "plastika" ?

    Mozna sie dowiedziec ile faktycznie bedziesz mial limitu przed faktycznym
    otrzymaniem plastiku. Wystarczy pofatygowac sie do placowki w ktorej
    zlozyles wniosek i spytac sie doradcy. Jesli limit jest juz okreslony
    powinienes otrzmac te informacje.

    pozdrawiam
    kk