  • 1. Data: 2003-03-27 12:46:39
    Temat: III sesja eliksiru
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    interesuje mnie kwestia dostępnych środków po wysłaniu przelewu eliksirem
    trzecią sesją.

    Sytuacja wygląda tak:
    1. dnia X z Pekao wychodzi 3. sesją przelew do Nordei - czy środki w Nordei
    będą dostępne jeszcze dnia X czy dopiero dnia X+1?
    Jeżeli dnia X, to ok, natomiast jeżeli dnia X+1, to z czego to wynika? Z
    nieobsługiwania przelewów przychodzących do banku 3. sesją tego dnia i
    księgowanie ich dopiero dnia następnego? Powalenia czegoś przez Pekao przy
    wysyłce?
    Jeżeli jednak środki nie będą dostępne dnia X+1, to o której godzinie dnia
    X+2 można się ich spodziewać?

    2. Zakładając, że na rachunku w Nordei mam już kasę z Pekao i puszczam
    przelew, który wychodzi dnia Y pierwszą sesją z Nordei na rachunek PKOBP
    (ich własny, tzn. te pieniądze są dla banku), to przelew taki zostanie w
    PKOBP zaksięgowany dnia Y czy może dopiero dnia Y+1? A może nie daj boże
    jeszcze później?
    A co jeżeli puszczę przelew sesją drugą albo trzecią z Nordei? Kiedy można
    się spodziewać, że w PKOBP uznają, że zapłaciłem?

    Przelewy z Nordei są puszczane przez internet. Na infolinii dowiedziałem
    się, że trzeba zlecić przed 8:00, 12:00 i 14:30, by wyszły poszczególnymi
    sesjami. Ma ktoś inne dane?

    Pozdrawiam,
    Washko