  • 11. Data: 2003-03-30 13:19:00
    Temat: Re: Hyhy - moja wizyta w Pekao
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > No mnie kazala sie kiedys kobita jeszcze raz podpisyac jak placilem za
    > CD z muzyka...

    ja wczoraj po raz pierwszy musiałem złożyć powtórnie podpis, bo pani z
    okienka Euro Net'u nie spodobał się pierwszy... Tak swoją drogą to te
    paseczki na kartach, na których trzeba się podpisać to mogłyby być
    trochę większe (znaczy szersze), ja np. mam problem ze złożeniem na
    nowej karcie "poprawnego" podpisu, jako że jest on bardzo... hmmm...
    zamaszysty i rozwlekły po prostu muszę go "zminiaturyzować", a wtedy
    wychodzi jakieś "niewiadomoco", które nie zawsze jest podobne do tego,
    co potem wypiszę na slipie... :))

    NP: Star Wars Trilogy
    --
    Activate the aggression that exposes the hidden
    Denying the existence of praying to illusions

  • 12. Data: 2003-03-31 18:12:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 30 Mar 2003 15:19:00 +0200, "Gibson (x86) or compatible"
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >zamaszysty i rozwlekły po prostu muszę go "zminiaturyzować", a wtedy
    >wychodzi jakieś "niewiadomoco", które nie zawsze jest podobne do tego,

    Jesli tlo karty jest jasne to uzyj odpowiedniego pisaka (markera) a
    spokojnnie mozesz wyjechac poza pasek na podpis :).
    Dodatkowo zabezpiecza przed podmienieniem paska :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 13. Data: 2003-04-01 10:21:19
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > P.P.S. Wie ktos co sie dzieje z POSami Pekao? Ostatnio placilem VC
    > Multi w Tesko - kwota < 50 zl (jakos 44 zl) i autoryzacja trwala chyba
    > z 1,5 minuty....

    ja z 2 tyg. temu placilem w sklepie komputerowym w posie pekao - autoryzacja
    trwala prawie 5 minut, najpierw przez 3 minuty nie moglo przejsc, po ponownej
    probie w koncu poszlo. Poprzedni klient tez placil karta i tez trwalo to
    niesamowicie dlugo.

    Chyba powinni zapgrejdowac to i owo, bo zmniejszaja w ten sposob obroty
    sklepom... ;)

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 14. Data: 2003-04-01 16:18:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niesamowicie dlugo.
    >
    > Chyba powinni zapgrejdowac to i owo, bo zmniejszaja w ten sposob obroty

    Ja wczoraj wybralem sie na mala konsumpcje - pani nalozyla mi co chcialem -
    podaje karte i czekam, a terminal piszczy i piszczy i wywala "problemy z
    polaczeniem" - pani poszla na zaplecze sprawdzic telefon, po powrocie
    stwierdzila ze nikt nie rozmawia. Ja powiedzialem zeby sie bawily,
    zostawilem karte i poszedlem calkiem spokojnie jesc. Zjadle i wrocilem do
    kasy a tam slipa ani widu ani slychu - pani mi powiedziala ze terminal
    wyswietlil prosbe aby zadzwonic po autoryzacje i kolezanka poszla dzwonic.
    Po chwili wrocila kolezanka, wklepala kod autoryzacji i zlosliwy POS wyplul
    slipa. Porozmawialem jeszcze z paniami i powiedzialy mi ze i tak mialem
    szczescie bo ostatnio wszytskim odrzucalo i pisalo ze transakcje nie moze
    byc zrealizowana. Aklajerem tego cudnego POSa jest PolCard a jak by ktos
    chcial przetestowac to zapraszam do North Fish w Kielcach :)

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-04-01 17:44:19
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > Jesli tlo karty jest jasne to uzyj odpowiedniego pisaka (markera) a
    > spokojnnie mozesz wyjechac poza pasek na podpis :).
    > Dodatkowo zabezpiecza przed podmienieniem paska :D.

    a jaki marker (tzn. konkretna firma) polecasz? Bo zwykłym cienkopisem...
    po prostu rozmarze się... ponadto moje karty są w tonacji... ciemnej...
    ;))

    MP: Mayhem - "Grand declaration of war"

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 16. Data: 2003-04-01 18:23:19
    Od: m...@o...pl

    > a jaki marker (tzn. konkretna firma) polecasz? Bo zwykłym cienkopisem...
    > po prostu rozmarze się... ponadto moje karty są w tonacji... ciemnej...
    > ;))

    Oczywiście, że tak. Pisak musi być wodoodporny...
    Z moich doświadczeń wynika, że niezły jest czarny STAEDTLER permanent
    Lumocolor. Najlepiej S (czyli cienki), ostatecznie może też być M (nieco
    grubszy)...

    m23m