  • 1. Data: 2008-04-29 13:23:37
    Temat: Hipoteczny - jaki bank polecacie?
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Witam
    Wartość mieszkania 205 000zł
    Bez wkładu własnego.

    Jaki banki polecacie? Szybko, sprawnie i z możliwością utopienia braku wplaty
    własnej (jeśli jest wymagana) w kredyt.

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2008-04-29 13:33:50
    Temat: Re: Hipoteczny - jaki bank polecacie?
    Od: "Krzysztof C" <x...@g...pl>

    Negatyw <n...@U...o2.pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > Bez wkładu własnego.
    >
    > Jaki banki polecacie? Szybko, sprawnie i z możliwością utopienia braku wplaty

    podobno BZWBK...ale dopiero kredyt hipoteczny w tymze przerabiam :o)

    Pozdrawiam

    DuCh

  • 3. Data: 2008-04-30 05:05:41
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Negatyw wrote:

> [...]
    >
    > Jaki banki polecacie? Szybko, sprawnie i z możliwością utopienia braku
    > wplaty własnej (jeśli jest wymagana) w kredyt.

    osobiscie polacam gemoney

    W moim przypadku: od momentu zlozenia wniosku do momentu wydania decyzji:
    5 dni
    kredyt do 100% wartosci mieszkania (wartosci jaka wycenia bank a nie jaka
    masz na umowie). Tak wiec jesli na umowie masz 205 a mieszkanie zostanie
    wycenione na 215 to jest opcja aby wziac dodatkowe 10tys.

    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein

    Dr Dex

  • 4. Data: 2008-04-30 10:59:59
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    http://patbank.pl/gemoneybank/hipo_tab1.html

  • 5. Data: 2008-04-30 11:00:42
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    http://patbank.pl/bz_wbk/167/

  • 6. Data: 2008-04-30 11:37:44
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Patryk pisze:

    > http://patbank.pl/gemoneybank/hipo_tab1.html

    Nie za nachalny jestes ? KNF juz dzwonil ?

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 7. Data: 2008-04-30 12:36:31
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Nie za nachalny jestes ? KNF juz dzwonil ?

    Muszę jakoś na życie zarobić. Problem w tym, że jeszcze nikt nie wziął z
    mojej strony kredytu mieszkaniowego. Nie wiem czemu.

    Myślisz, że nie mogę używać nazwy PatBank? W Internecie od lat działają
    setki serwisów pod podobnymi nazwami (MyBank, VipBank, PlBank itp.) i jakoś
    nikt się nie przyczepił. Poza tym słowo bank może znaczyć także zbiór czegoś
    (bank danych, bank przepisów, bank informacji, bank adresów, bank nasion
    itp.). W tym przypadku zbiór ofert bankowych.

    Pozdrawiam.

    --
    Patryk
    http://patbank.pl

  • 8. Data: 2008-04-30 12:58:51
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Patryk napisał(a):
    > Muszę jakoś na życie zarobić.

    To idź do pracy, a nie spamuj na grupie "swoją" stroną skopiowaną z money.pl

    > Problem w tym, że jeszcze nikt nie wziął z
    > mojej strony kredytu mieszkaniowego. Nie wiem czemu.

    Na całe szczęście społeczeństwo jest na tyle świadome, że korzysta ze
    stron banków lub instytucji finansowych, a nie "patbanków" czy innych
    śmieci.

  • 9. Data: 2008-04-30 13:18:44
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    >To idź do pracy, a nie spamuj na grupie "swoją" stroną >skopiowaną z
    >money.pl

    Dowiedz się czym jest serwis partnerski tępy pajacu.

    --
    Patryk
    http://patbank.pl

  • 10. Data: 2008-04-30 15:10:31
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Patryk" <p...@w...pl> wrote in message

    > http://patbank.pl/bz_wbk/167/

    Dziwny link. Czy przypadkiem nie wykrada informacji od korzystajacych? Jesli
    chodzi o banki to najbezpieczniej jest wchodzic przez strone glowna banku (i
    sprawdzac w oknie przegladarki czy to napewno to). Dla zasady nie nalezy
    wchodzic na strone banku klikajac na link. O kredytach hipotecznych BZ WBK
    informacje sa tutaj http://dlaciebie.bzwbk.pl/13216 ale lepiej wejsc na
    strone www.bzwbk.pl i tam wybrac link do kredytow hipotecznych.

    pozdr