  • 1. Data: 2008-04-29 09:53:38
    Temat: opłata za obsługę karty
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Witam

    mam rachunek sezam max w pekaosa.
    ostatnio naliczyli mi opłatę 3zł - w opisie było "ZA OBSŁUGĘ KARTY".

    infolinia sugeruje że to dlatego że nie zrobiłem 4 trasakcji kartą debetową.
    Ale ja nie moge znaleźć takiej opłaty w TOiP
    chciałbym wiedzieć za co naprawdę naliczyli mi opłatę żeby tego w
    przyszłości uniknąć, tym batdziej że używam karty ponad rok i nigdy nie
    miałem takiej opłaty a kartą płacę dość rzadko.
    może Wy podpowiedcie mi gdzie znajdę w TOiP opłaty za nieuzywanie kart?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2008-04-29 10:49:07
    Temat: Re: opłata za obsługę karty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 11:53, "gg" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > miałem takiej opłaty a kartą płacę dość rzadko.
    > może Wy podpowiedcie mi gdzie znajdę w TOiP opłaty za nieuzywanie kart?

    Nie widze - ukryli oplaty za eurokonta i powiazane produkty i chwala
    sie tylko cennikiem BPH i Xelionem.

    Tak wyglada jakby (przez pomylke?) potraktowali cie z cennika BPH,
    gdzie taka oplata za niekorzystanie z karty jest obecna.

  • 3. Data: 2008-04-29 11:05:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 11:53, "gg" <g...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > mam rachunek sezam max w pekaosa.

    teraz zwrocilem uwage.

    Czy miales w BPH rowniez KK?
    Jesli tak, to transakcje robione KK zwalniaja z koniecznosci robienia
    transakcji karta debetowa.
    Teraz albo zrezygnowales z KK, albo pekalo nie zna tego punktu w
    toip.

    (Toip sezamowe jest dostepne bez problemow na stronach pekalo)
    http://www.pekao.com.pl/tabele1s2b.pdf?/lang=PL/3053
    10-241562-40214

  • 4. Data: 2008-04-29 12:05:50
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > transakcji karta debetowa.
    > Teraz albo zrezygnowales z KK, albo pekalo nie zna tego punktu w

    no właśnie sytuacja jet trochę skomplikowana ponieważ posiadam obecnie
    podpięte pod rachunek 6 kart :?
    2debetowe BPH - moja i żony
    2 debetowe pekosa - jw
    2 kredytowe - obie nieużywane i nigdy nieaktywowane (BPH i pekosa) - moje

    nigdy nie robiłem zbyt wiele transakcji karcianych bo nie lubię - wydaję mi
    się, że były już wcześniej miesiące gdy nie zrobiłem 4 transakcji
    bezgotówkowych - więc zdziwiła mnie ta opłata... - dodatkowo mylnie
    powiązałem ją początkowo z zakupem garnituru (za który płaciłem kartą) co
    mnie już zdenerwowało na maksa bo myślałem że to sklep dodatkowo pobrał
    sobie jakąć opłatę...

    BTW - czy za nieaktywowaną kartę kredytową mogą przyjść mi jakieś opłaty?
    Najchętniej bym ją oddał ale przegapiłem ostatnio moment jak była zmiana
    regulaminu...

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2008-04-29 12:31:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 14:05, "gg" <g...@o...pl> wrote:

    > BTW - czy za nieaktywowaną kartę kredytową mogą przyjść mi jakieś opłaty?

    Tak. Oplaty za wznowienie.

    byc moze w BPH cos szwankowalo z kontrola, czy KK sie robi transakcje
    zwalniajace od dodatkowej oplaty za debetowa - moze zakladali, ze
    posiadacz KK zawsze zrobi nia to minimum liosciowe?
    A moze z jakis wzgledow byliscie zwolnieni od tych oplat (pierwszy rok
    promocja czy co?)

  • 6. Data: 2008-04-29 16:08:29
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > może Wy podpowiedcie mi gdzie znajdę w TOiP opłaty za nieuzywanie kart?

    http://www.pekao.com.pl/tabele1s2b.pdf?/lang=PL/5033
    10-243505-89988

    pkt 8.3

    Darek