  • 11. Data: 2008-04-30 15:12:22
    Temat: Re: Hipoteczny - jaki bank polecacie?
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Patryk" <p...@w...pl> wrote in message
    news:fv9jpu$mfp$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > http://patbank.pl/gemoneybank/hipo_tab1.html

    Uwaga na linki imitujace strony bankow! Na strony bankow wchodzic tylko i
    wylacznie przez strony bankow (wpisujac adres recznie do przegladarki).

    pozdr

  • 12. Data: 2008-04-30 15:30:12
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Spadaj śmieciu z tym swoim gównem i zabierz się do porządnej pracy a nie
    spamowaniem na grupę.

  • 13. Data: 2008-04-30 16:49:12
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    > Dowiedz się czym jest serwis partnerski tępy pajacu.

    Dałeś kolejny powód, dla którego najlepiej omijać twoją stronę i tępić cię,
    spasiony buraku.

    AK

  • 14. Data: 2008-05-02 11:15:24
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Muszę jakoś na życie zarobić. Problem w tym, że jeszcze nikt nie wziął z
    > mojej strony kredytu mieszkaniowego. Nie wiem czemu.
    > Myślisz, że nie mogę używać nazwy PatBank? W Internecie od lat działają
    > setki serwisów pod podobnymi nazwami (MyBank, VipBank, PlBank itp.) i
    > jakoś nikt się nie przyczepił. Poza tym słowo bank może znaczyć także
    > zbiór czegoś (bank danych, bank przepisów, bank informacji, bank adresów,
    > bank nasion itp.). W tym przypadku zbiór ofert bankowych.
    > Patryk

    pewnie w serisach partnerskich złego nie ma nic. ale zdecydowanie ważniejsza
    od twoich zarobków jest w usenecie netykieta, ktorej nie znasz
    --
    td