  • 1. Data: 2013-02-07 09:59:21
    Temat: Happy Hours dzisiaj 11-14
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Niestety obniżyli oprocentowanie i aktualnie można wyrwać maksymalnie "nawet" 5%:
    http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

    Dziwna jest ta informacja, bo po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego lokata na
    92 dni oprocenowana jest na 3.8% więc po dodaniu 2 pkt proc bonusu wychodzi 5.8% a
    nie 5%, co juz jest całkiem niezłą ofertą jak na dzisiejsze warunki.

    Czyżby tabela oprocentowania w systemie transakcyjnym była nieaktualna?

  • 2. Data: 2013-02-07 10:09:13
    Temat: Re: Happy Hours dzisiaj 11-14
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Wszystko jasne: "+2%" jest chłytem marketingowym i nie zawsze zgodnym z prawdą.
    Dzisiejsze happy hours dają maksymalnie 5%. Przynajmniej tako rzecze infolinia.

  • 3. Data: 2013-02-07 10:29:32
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:09:13 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    > Wszystko jasne: "+2%" jest chłytem marketingowym i nie zawsze zgodnym z prawdą.
    Dzisiejsze happy hours dają maksymalnie 5%. Przynajmniej tako rzecze infolinia.

    Na stronie http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/lokata-millenet/ przy Lokacie Millenet na 62-92 dni też
    figuruje 3,80%. W zeszłym tygodniu na HH dostałem 5,8. W tym można przetestować i w
    razie potrzeby zaraz zerwać

  • 4. Data: 2013-02-07 11:07:32
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:29:32 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:

> [...]
    figuruje 3,80%. W zeszłym tygodniu na HH dostałem 5,8. W tym można przetestować i w

    mamy tylko 5% max. Niestety.

  • 5. Data: 2013-02-07 11:10:05
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 11:07:32 UTC+1 użytkownik mietek napisał:
    > mamy tylko 5% max. Niestety.

    Muszę potwierdzić, sprawdzone organoleptycznie

  • 6. Data: 2013-02-07 11:11:35
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    PS W takim razie liczę na więcej na aukcji

  • 7. Data: 2013-02-07 15:13:57
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 11:11:35 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    > PS W takim razie liczę na więcej na aukcji

    Zaledwie 5,65% dostałem. Zawsze lepiej niż 5

  • 8. Data: 2013-02-07 16:35:40
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 07.02.2013 eisenberg <e...@n...pl> napisał/a:

    > Zaledwie 5,65% dostałem. Zawsze lepiej niż 5

    w Open na 4m daja 5.5 w lokacie na wyscigi

  • 9. Data: 2013-02-07 16:40:22
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Zaledwie 5,65% dostałem. Zawsze lepiej niż 5
    o co chodzi w tych aukcjach, to bank się z wami licytuje o %?

    erator/

  • 10. Data: 2013-02-07 21:47:47
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    Niestety ci z mille są bardzo perfidni w swoim działaniu. Również się zdziwiłem, że
    jest 5,0 skoro niby +2%. Okazuje się, że w dniu dzisiejszym zaktualizowali tabelę
    oprocentowania produktów oszczędnościowych (tą w pdf do pobrania). Tam drobnym
    druczkiem napisali, że w HH dają extra +1,2% (wcześniej było 2,0). Natomiast grafika
    na stronie www została stara, czyli +2 - moim zdaniem jest to przekłamanie i poważna
    wpadka. Poprzednim razem jak schodzili z 7% na 5,8% cichcem zmienili całe
    oprocentowanie w tabeli dla lokaty millenet, m.in. zmieniając stopy dla lokaty
    92-dniowej z 5,0 na 3,8. Oczywiście również żadnej oficjalnej informacji nie było.
    Dobrze, że chociaż o zmianie naliczania moneyback do Dobrego Konta raczyli
    poinformować klientów.
    pozdrawiam.