  • 21. Data: 2008-07-31 04:42:17
    Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g6qgov$j63$1@inews.gazeta.pl...

    > 1. mbank
    > podpowiedź: zablokować wszystkie kanały oprócz internetowego

    Możesz rozjaśnić!!
    Co to daje??
    Jak to zrobić??

  • 22. Data: 2008-07-31 05:24:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Włodziu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz rozjaśnić!!
    > Co to daje??
    że jakiś mister X nie zrobi przelewu przez telefon

    > Jak to zrobić??
    z lewej strony jest: "Obsługa kanałów"
    ja zostawiłem tylko internetowy

  • 23. Data: 2008-07-31 06:00:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > z lewej strony jest: "Obsługa kanałów"
    > ja zostawiłem tylko internetowy

    A jak ktos przez nieuwage (lub dla jaj) wpisze twoj numer klienta i 3 razy
    bledne haslo to jak odblokujesz?

    MK

  • 24. Data: 2008-07-31 06:14:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > A jak ktos przez nieuwage (lub dla jaj) wpisze twoj numer klienta i 3
    > razy bledne haslo to jak odblokujesz?

    "Pakiet startowy" lub oddzwanianie. (Zależnie czy ci się śpieszy czy nie.)

    KJ

  • 25. Data: 2008-07-31 06:46:47
    Od: "Ope" <a...@a...co.uk>

    "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > trojanem przechwycil kod do obslugi telefonicznej (no i oczywiscie login i
    > haslo do citibank online), dodal sobie prze citibank online nowego
    > odbiorce
    > i aktywowal go w IVR dzieki pozyskanemu kodowi do obslugi telefonicznej

    Czyli kobieta sama sobie winna. Dopuscila obcego czlowieka (za posrednictwem
    trojana) do jej komputera i podala jemu (trojanowi-czlowiekowi) swoje dane.
    Tylko jakby pismaki jeszcze opisywali sprawe zgodnie z prawda - czyli ze
    nieodpowiedzialna klientka uzyla zawirusowanego komputera (zostanmy przy
    slowie "wirus" bo gawiedz nie rozroznia wirusow, back-doorow i trojanow) do
    wykonywania operacji bankowych. Tak samo ja okradli jak gdyby zgubila
    portfel z w/w kwota.
    Ludzie powinni sie nauczyc, ze komputer to potezne narzedzie, ktore z jednej
    strony potrafi bardzo ulatwic zycie, a z drugiej uzyty nieodpowiedzialnie
    moze spowodowac duze straty.

    pozdr

  • 26. Data: 2008-07-31 07:09:43
    Od: Pogo <w...@g...com>

    Pogo wrote:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
    y_ukradli_jej_3_350_zl___bank_nie_uznal_reklamacji_.
    html

    Wczoraj wieczorem citi zmienil zdanie i uznal reklamacje.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 27. Data: 2008-07-31 07:12:58
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pogo <w...@g...com> napisał(a):

> [...]
    y_ukradli_jej_3_350_zl___
    > bank_nie_uznal_reklamacji_.html
    >
    > Wczoraj wieczorem citi zmienil zdanie i uznal reklamacje.

    no to zrobili sobie precedens i furtke dla wyłudzeń

  • 28. Data: 2008-07-31 08:16:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > A jak ktos przez nieuwage (lub dla jaj) wpisze twoj numer klienta i 3 razy
    > bledne haslo to jak odblokujesz?

    mimo wszytko wolę by było bezpieczniej

  • 29. Data: 2008-07-31 15:30:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 31, 9:12 am, "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > no to zrobili sobie precedens i furtke dla wyłudzeń

    Czy na pewno? Próbując zrobić taki numer "dla siebie" oszust
    ryzykowałby wykrycie go poprzez docelowe konto (np. podczas wyciągania
    z bankomatu).

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2008-07-31 16:49:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

> [...]
    > i aktywowal go w IVR dzieki pozyskanemu kodowi do obslugi telefonicznej

    Czyli w gruncie rzeczy problemem bylo uzyskanie dostepu przez
    nieuprawniona osobe przez IVR (telefon), nie przez Internet?
    Troche sliskie dla banku.
    --
    Krzysztof Halasa