  • 1. Data: 2008-07-30 08:55:05
    Temat: [Gdzie] Karta kredytowa
    Od: "Marek Marecki" <m...@g...com>

    witam,

    Gdzie polecacie do wzięcia kartę kredytową?

    Czy są takie bez opłat i "z telefonem od przyjaciela" jak nie dotrze przelew
    na czas?

    Serdecznie pozdrawiam
    SMi

  • 2. Data: 2008-07-30 09:10:45
    Temat: Re: [Gdzie] Karta kredytowa
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 10:55:05 +0200, Marek Marecki napisał(a):

    > Gdzie polecacie do wzięcia kartę kredytową?
    >
    > Czy są takie bez opłat

    Money.pl

    >i "z telefonem od przyjaciela" jak nie dotrze
    > przelew na czas?

    ??

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-07-30 09:39:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 30 Jul 2008 10:55:05 +0200, Marek Marecki wrote:

    > Czy są takie bez opłat

    Obecnie jest promocja w Citi.

    > "z telefonem od przyjaciela" jak nie dotrze przelew
    > na czas?

    W Eurobanku chyba można wykupić przypomnienia SMS-owe.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-07-30 09:59:30
    Od: "Marek Marecki" <m...@g...com>

    > Money.pl

    Odpada- przerabiałem.
    Money.pl = BZWBK= skansen bankowy... = NIE POLECAM !!!

    Jak raz mi przelew spłaty raty z ww. KK-nie dotarł, to otrzymałem od razu
    karę do zaplaty 40zł za brak wpłaty.

    Inne banki potrafią zadzwonić na 5 zł opłaty i przypomnieć.

    Generalnie miałem kilka produktów z BZWBK i dlatego teraz nikomu nie polecam
    tego banku.
    Omijajcie go z daleka dla waszego dobra.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2008-07-30 10:21:48
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 11:59:30 +0200, Marek Marecki napisał(a):

    > Odpada- przerabiałem.
    > Money.pl = BZWBK= skansen bankowy... = NIE POLECAM !!!

    Też przerabiam; chociaż zgodzę się, że to co BZWBK pokazuje w internecie
    woła o pomstę do nieba, nie nazwałbym tego skansenem. Ale może nie jestem
    obiektywny.

    > Jak raz mi przelew spłaty raty z ww. KK-nie dotarł, to otrzymałem od
    > razu karę do zaplaty 40zł za brak wpłaty.

    Ale dlaczego nie dotarł? Kto nawalił?
    BTW te opłaty są nielegalne, ale cóż, polityka banków jest taka, że się o
    tym nie pamięta...

  • 6. Data: 2008-07-30 13:56:53
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 30 Jul 2008 10:21:48 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

    > Ale może nie jestem obiektywny.

    Proponując kartę Money.pl nie jesteś obiektywny ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-07-30 14:08:26
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 15:56:53 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Proponując kartę Money.pl nie jesteś obiektywny ;-)

    No nie jestem, nie jestem ;-)
    Ale, żeby było jasne: oprócz wad, które widzę, dostrzegam też zalety,
    które są ;)

  • 8. Data: 2008-07-30 19:34:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > W Eurobanku chyba można wykupić przypomnienia SMS-owe.

    Fortis Bank daje do swoich kart przypominacza. Wlasnie sobie tak sprawiam,
    pierwsza od kilku lat karta ze ktora zaplace ;). Ale mam nadzieje, ze sie
    szybko zwroci, bo jako jedyna na rynku oferuje ubezpieczenie "gwarancji
    niższej ceny towaru (co oznacza, ze jeśli zakupiłeś towar i zapłaciłeś za
    niego naszą kartą a następnie znajdziesz ten sam towar w niższej cenie, to
    my zwrócimy Ci tę różnicę w cenie!) ". Ciekawe jak zareagowaliby na wniosek
    o odszkodowanie w przypadku roznicy w cenie benzyny ;).

    MK

  • 9. Data: 2008-07-31 05:46:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 21:34:08 +0200, MK napisał(a):

> [...]
    > ten sam towar w niższej cenie, to my zwrócimy Ci tę różnicę w cenie!) ".
    > Ciekawe jak zareagowaliby na wniosek o odszkodowanie w przypadku roznicy

    Wierzysz w ten marketingowy bełkot? Później się okaże, że owszem
    zwracamy, ale tylko jeżeli towar został zakupiony w sieci wybranych
    sklepów, było to o północy w środę a Ty półnagi stałeś na głowie ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-07-31 06:05:51
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Lip, 07:46, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Wierzysz w ten marketingowy bełkot? Później się okaże, że owszem
    > zwracamy, ale tylko jeżeli towar został zakupiony w sieci wybranych
    > sklepów, było to o północy w środę a Ty półnagi stałeś na głowie ;)

    Zeby udowodnic, nalezaloby chyba kupic ten sam towar w innym sklepie i
    przedstawic oba paragony - po uznaniu bujamy sie z podwojna iloscia
    zakupiona w nizszej cenie..
    Przy czym towar powinien byc identyczny - tego samego producenta i
    klasy, bo inaczej mozna kupic 10dkg bylejakiej szynki szprycowanej
    solanka i roztworem bialkowym oraz 2kg bardzo dobrej jakosciowo, trzy
    razy drozszej prawdziwej szynki i zadac zwrotu roznicy do zakupionej
    probki taniej wedliny.

    Sadze, ze uznania moga byc najwyzej w elektronice.