  • 1. Data: 2008-07-30 07:33:51
    Temat: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    Komu jeszcze zdaza sie, ze Polbank pobiera z jednego konta gotowkowego
    kase na splate odsetek (obsluga kred hip na drugim koncie) na dwa
    tygodnie przed terminem automatycznie?

    Przyznam ze jestem niezle wkurzony. Moze czegos nie doczytalem w
    regulaminie ale tam ani slowa nie ma, ze bank zostawia sobie dowolnosc w
    czyszczeniu pozostalych kont klienta by w wygodnym dla siebie momencie
    pokryc splate odsetek przed terminem i to ze spora nadplata.

    -
    Nie mam zaleglosci ze splatami a zobowiazania wobec KH pokrywam
    regularnie.

  • 2. Data: 2008-07-30 08:17:17
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 07:33:51 +0000 (UTC), p7nntp napisał(a):

    > Komu jeszcze zdaza sie, ze Polbank pobiera z jednego konta gotowkowego
    > kase na splate odsetek (obsluga kred hip na drugim koncie) na dwa
    > tygodnie przed terminem automatycznie?

    Tak mi się skojarzyło ;)

    "To jest żenujące.
    Żeby bank nie płacił pracownikom w terminie. Znowu się spóźniają. Co
    miesiąc
    zwodzenie i mydlenie oczu. Niektórzy na premie czekają ponad 3 miesiące.
    SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!! "

    306

    musowo czarny PR, ciekawe kto płaci? Trochę to nieudolne obstawiam pekao sa
    :)

  • 3. Data: 2008-07-30 08:38:11
    Od: LeaManI <i...@f...info>

    On Wed, 30 Jul 2008 10:17:17 +0200, quwert wrote:

> [...]
    306

    > musowo czarny PR, ciekawe kto płaci? Trochę to nieudolne obstawiam pekao
    OK.
    Moja sprawa u Rzecznika Konsumentow - 67/80. Sprawa dzisiejsza wyladuje
    prawdopodobnie w prokuraturze aczkolwiek prokuratura takfie rzeczy uwala.
    Chcesz wiedziec wiecej to napisz do mnie mail. Odpisze. Podam numer
    telefonu.

  • 4. Data: 2008-07-30 08:41:42
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

> [...]
    306

    > musowo czarny PR, ciekawe kto płaci? Trochę to nieudolne obstawiam pekao
    Moja sprawa u Rzecznika to 67/80. Napisz do mnie maila, odpowiem. Dam ci
    moj numer telefonu o ile to w ogole ma sens. Sprawa najprawdopodobniej
    pojdzie do prokuratora. Prawdopodobnie zostanie tez uwalona, bo w gre
    wchodza zbyt male sumy. Przeciez nie bylo to kilkaset tysiecy a jakas
    marna wielokrotnosc sredniej.

    Chyba poprzedni post poszedl z konta innej grupy. Bywa. ;)

  • 5. Data: 2008-07-30 09:57:45
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    On Wed, 30 Jul 2008 07:33:51 +0000, p7nntp wrote:

> [...]
    >
    > -
    > Nie mam zaleglosci ze splatami a zobowiazania wobec KH pokrywam
    Hmm. Przeczytalem swoj post raz jeszcze i wyszlo na to, ze sie troche
    wyglupilem. :( (pomijajac juz blad z pomieszaniem kont)
    Na swoje usprawiedlwienie moge napisac to, ze faktycznie sprawa mnie
    mocno wzburzyla. Sprawa niedotrzymywania umowy lezy u Rzeczynika
    (Konsumentow oczywiscie) z blisko pol roku. Polbank przestal odpowiadac
    na zapytania nie tylko moje ale rowniez samego Rzecznika. Natomiast to co
    stalo sie wczoraj to juz nie tylko zenada ale zwyczajnie bardzo
    niebezpieczna sytuacja. Wplacilem kase na konto by sobie polezalo a tutaj
    sprawdzam dzisiaj i ..... kasy nie ma. Cisnienie mi skoczylo rowno.
    Okazalo sie, ze bank postanowil pomyslec za mnie i pobral sobie a konto
    na dwa tygodnie przed terminem. Przy okazji pobral "troche" wiecej.
    Szefowa oddzialu stwierdzila, ze najwyzej bede mial mniej do splacenia.

    Za poczatkowe zamieszanie przepraszam.

  • 6. Data: 2008-07-30 10:27:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "p7nntp" p...@g...pl

> [...]
    > na dwa tygodnie przed terminem. Przy okazji pobral "troche" wiecej.
    > Szefowa oddzialu stwierdzila, ze najwyzej bede mial mniej do splacenia.

    Lato, lato, lato w pełni...
    Żałujesz szefom Polbanku wakacji? :)
    No, wiesz co?... Jak tak można!! Toż to ludzie!!!
    Potrzebują wakacji, wypoczynku... A za co oni mają jechać na te wakacje?

    -=-

    Ciekawostką jest, że do Grecji akurat teraz nie warto
    jechać, bo jest tam za gorąco o tej porze roku. :)

    -=-

    BTW Polbanku -- ponieważ z Multi kończę znajomość, Eurobankowe karty
    kosztują, a mBank nadal nie ma wpłatomatów -- wpłaciłem dwa razy
    pieniądze do Polbanku... Wczoraj (czy przedwczoraj) chciałem te
    pieniądze przelać do WBK, aby były pod ręką... Najpierw zastanowiłem
    się nad tym, ile stracę, jeśli około 1200 złotych przeleję z 6% na
    5.5% -- doszedłem do wniosku, że praktycznie nic przez kilka dni,
    a z WBK też mogę pobrać w razie czego (bo na razie nie potrzebuję
    tych pieniędzy) tyle tylko, że z kasy, nie z ,,domu'', bo przelewy
    z kont, na które bym wlał, już wykonałem w tym miesiącu...

    Myślenie zabrało mi ze 3 minuty (dla mnie to dużo) i zaowocowało
    decyzją -- przelewam na 3 konta w WBK...

    I tu ZONK (oczywisty niejako) -- przelew nie doszedł do skutku. :)

    Wkurwienie moje sięgnęło tak zwanego zenitu, choć to aparat fotograficzny z minionej
    epoki...

    -=-

    Potrzebny mi bank, w którym mógłbym za freeko wpłacić makulaturę
    poprzez wpłatomat i powstałe tak pieniądze przelać z domu. :)

    WBK mógłby wreszcie wprowadzić wpłatomaty. Nie żebym narzekał na
    obsługę (jest IMO doskonała) ale chciałbym wpłacać także nocą. :)

    -=-

    Tobie życzę powodzenia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-07-30 12:49:35
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    >
    > WBK mógłby wreszcie wprowadzić wpłatomaty. Nie żebym narzekał na
    > obsługę (jest IMO doskonała) ale chciałbym wpłacać także nocą. :)

    Eurobank? u mnie sie sprawdza.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 8. Data: 2008-07-30 13:11:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maverick" g6po0v$46l$...@i...gazeta.pl

    > Eurobank? u mnie sie sprawdza.

    U mnie też, ale karta kosztuje a bez karty nie można wpłacić we wpłatomacie. :)

    Co do WBK -- trochę się boję uzależnienia od jednego banku. :)
    Wolałbym ,,rozproszenie ryzyka''. ;) I nie chodzi mi o ewentualną
    utratę oszczędności, bo tego nie obawiam się nawet przez ułamek
    sekundy. Raczej chodzi mi o niespodzianki typu:

    -- Polbank, czyli trudności technicznych ;) i robienia durnia
    z klientów przez telefoniczną obsługę, u której zawsze SOA#1 ;)

    -- PeKaO SA, czyli zaszumienia wody sodowej w bankierskich głowach :)

    -- ING, czyli okradania w tak zwany biały dzień... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-07-30 13:57:43
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    On Wed, 30 Jul 2008 15:11:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    >
    > -- PeKaO SA, czyli zaszumienia wody sodowej w bankierskich głowach :)
    >
    > -- ING, czyli okradania w tak zwany biały dzień... :)

    Dziekuje za slowa otuchy. Mam nadzieje, ze szybko sie to skonczy
    (problemy ze zlej jakosci obsluga klienta w Polbanku). Naprawde przykra
    sprawa bo Polbank ma ciekawy produkt. :(

    BTW.
    Pytanie na grupie zadalem tylko i wylacznie celem dowiedzenia /
    potwierdzenia / ile osob ma podobne problemy z czytajacych grupe.

    Oferte Polbanku wybralem w zeszlym roku z podstawowego powodu. Skoro KNF
    dal im zgode na prowadzenie interesu w Polsce to znaczy, ze zostali przez
    polski urzad zakwalifikowani do wiarygodnych w obszarze bankowosci
    detalicznej. Jezeli nie moge wierzyc polskiemu urzedowemu nadzorowi
    bankowemu to komu mam ufac w tej materii?
    Maja zreszta jedne z wyzszych ubezpieczen. Koszty obslugi wygladaly
    zachecajaco, dobry procent, spora siec wplatomatow czego nie maja inne
    banki na obszarze Polski.
    No i co z tego, skoro teraz Polbank koncertowo partaczy zlej jakosci
    robota obslugi klienta.

  • 10. Data: 2008-07-30 14:35:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "p7nntp" p...@g...pl

    > Dziekuje za slowa otuchy.

    ;)

    > Mam nadzieje, ze szybko sie to skonczy
    > (problemy ze zlej jakosci obsluga klienta w Polbanku).

    Przewidujesz rychłą plajtę Polbanku? :)

    > Naprawde przykra sprawa bo Polbank ma ciekawy produkt. :(

    Ma. :)

> [...]

    > dal im zgode na prowadzenie interesu w Polsce to znaczy, ze zostali przez
    > polski urzad zakwalifikowani do wiarygodnych w obszarze bankowosci

    Też tak uważałem. :) I nawet to zauważyłem w obecności pracowników
    Lukas, którzy (delikatnie ujmując) źle wyrażali się o Polbanku. :)

    > detalicznej. Jezeli nie moge wierzyc polskiemu urzedowemu nadzorowi
    > bankowemu to komu mam ufac w tej materii?

    Tu właśnie jest problem Polski.
    IMO państwo nienależycie wywiązuje się ze swych powinności.

> [...]
    > banki na obszarze Polski.
    > No i co z tego, skoro teraz Polbank koncertowo partaczy zlej jakosci

    Dla mnie ten bank też jest zagadką. :) Jakby zbudować piękny i tani
    w eksploatacji hotel, ale skutecznie ogrodzić go drutami kolczastymi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'