  • 1. Data: 2008-07-30 11:38:22
    Temat: nordea i serwis sms
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam. z informacji na stronie wynika ze jest darmowy. A jak sie sprawuje?
    Czy smsy dochadza terminowo i czy informacje sa wystarczajace? pzdr

  • 2. Data: 2008-07-30 11:48:35
    Temat: Re: nordea i serwis sms
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lip, 13:38, mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> wrote:
    > witam. z informacji na stronie wynika ze jest darmowy. A jak sie sprawuje?
    > Czy smsy dochadza terminowo i czy informacje sa wystarczajace? pzdr

    Opznienie jednodniowe, a czasem calkiem nie dochodza - np ni
    eotrzymalem sms o piatkowym wplywie na konto,
    Realizacji przelewow z konta - chyba nie ma w potwierdzeniach.

    tak wiec - nie licz na sms.

    Pomijajac powyzsze - calkiem przyjemne konto.

  • 3. Data: 2008-07-30 14:16:29
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > witam. z informacji na stronie wynika ze jest darmowy. A jak sie sprawuje?
    > Czy smsy dochadza terminowo i czy informacje sa wystarczajace? pzdr

    O wykonanej dyspozycji dostaje zawsze. Natomiast o wpływach na konto to
    bardzo rzadko i zazwyczaj 1 lub 2 dni do tyłu.

    boropi

  • 4. Data: 2008-07-30 17:26:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf"

    > Opznienie jednodniowe, a czasem calkiem nie dochodza - np ni
    > eotrzymalem sms o piatkowym wplywie na konto,

    potwierdzam - uznania potwierdzaja na drugi dzien ok. 9 rano

    > Realizacji przelewow z konta - chyba nie ma w potwierdzeniach.

    obciazenia potwierdzaja pare minut po operacji -
    zarowno dla uznania jak i dla obciazenia sa progi
    200, 500, 1000 i 10000 zl i SMS podaje któy próg przekroczony
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-07-30 21:56:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 19:26:25 +0200, blad napisał(a):

    > potwierdzam - uznania potwierdzaja na drugi dzien ok. 9 rano

    Jeżeli w ogóle dojdzie, bo różnie z tym bywa w zeszłym tygodniu nic nie
    dostałem mimo wpływu.

    > obciazenia potwierdzaja pare minut po operacji - zarowno dla uznania jak
    > i dla obciazenia sa progi 200, 500, 1000 i 10000 zl i SMS podaje któy
    > próg przekroczony *** blad ***

    A tu potwierdzam, przychodzą w mig.

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-07-31 05:30:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lip, 23:56, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > A tu potwierdzam, przychodzą w mig.

    Ale dla przelewow chyba nie ma nawet opcji.
    Brak informacji o wykonaniu/niewykonaniu zlecenia stalego.

    Za to jest duze udogodnienie, bo system probuje chyba przez 3 kolejne
    dni zrealizowac zlecenie z data przyszla, jesli w dniu zaplanowanym
    nie bylo srodkow. Wg mnie bardzo przydatna opcja, jesli ktos ma
    sytuacje, ze zdazaja sie male poslizgi w zasilaniu konta.