  • 1. Data: 2008-06-12 12:57:34
    Temat: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
    Od: Darius <d...@y...ie>

    Zapraszam do najnowszych Magazynow Multimedialnych
    dla ludzi swiata biznesu, sukcesu i kariery

    Gold - http://groups.google.com/group/gold4u?hl=pl
    Silver - http://groups.google.com/group/silver4u?hl=pl
    Euro - http://groups.google.com/group/euro4u?hl=pl
    Dollar - http://groups.google.com/group/dollar4you?hl=pl
    Crude Oil - http://groups.google.com/group/crude-oil?hl=pl

    Darius
    Multimedia Magazines (R&D Project No.GIM02577)
    http://tinyurl.com/3edako

  • 2. Data: 2008-06-12 13:25:35
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    > Zapraszam do najnowszych Magazynow Multimedialnych
    > dla ludzi swiata biznesu, sukcesu i kariery

> [...]

    wrzuć sobie w sygnaturkę i już to co robisz to jest spam, o ile jesteś w
    stanie zrozumieć znaczenie jakiegoś słowa spamerze.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 3. Data: 2008-06-12 13:33:05
    Od: Darius <d...@y...ie>

    wiadomo?cinews:7d11ab4d-855a-4102-a495-9ce645624996@
    r66g2000hsg.googlegroups.com...

    > wrzu? sobie w sygnaturk? i ju? to co robisz to jest spam, o ile jeste? w
    > stanie zrozumie? znaczenie jakiego? s?owa spamerze.
    >
    > pzdr,
    > dkzzzzzzzzzz.

    Jak widze, niewiele nauczyles sie o grze na gieldzie.
    Gielda to wlasnie zloto, srebro, euro, dolar, ropa,
    a akcje to jedynie dodatek.
    Jak nie analizujesz Wielkiej 5, to nie jestes w trendzie.
    Ja rozumiem problemy z czytaniem.
    Ale Azja czyta i mowi ze jest ok i chce jeszcze wiecej.
    I to Azja robi kase na gieldzie, w finansach, metalach, ropie
    a nie ty.
    A wiesz dlaczego ?
    Bo malo czytasz. Czytasz bardzo malo.
    Dlatego nie masz wiedzy o rynkach, globalnych rynkach
    i podejmujesz decyzje finansowe, inwestycyjne, grajac na gieldzie,
    bez tej wiedzy, ktora kazdy w Azji ma, gdy gra.
    Bo gra aby wygrac, zarobic, a nie narzekac na swoja nieudalnosc,
    problemy z czytaniem.

    Jak w ogole mozesz zarzadzac ryzykiem, kontrolowac ryzyko zmian cen,
    zyskow, strat, grac na gieldzie,
    gdy masz problemy z przeczytaniem prostych tekstow.

  • 4. Data: 2008-06-12 13:52:15
    Od: "Alkor" <s...@a...biz>

    spam
    trol
    ban

  • 5. Data: 2008-06-12 13:52:56
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > Jak w ogole mozesz zarzadzac ryzykiem, kontrolowac ryzyko zmian cen,
    > zyskow, strat, grac na gieldzie,
    > gdy masz problemy z przeczytaniem prostych tekstow.

    ależ chłopie, nie oburzaj się tak na uwagę o spamowaniu... ja czytam to co
    uważam za wartościowe a twoje grupy sa góxxx warte w mojej skromnej ocenie,
    ale to nie o tym zupełnie było...
    SPAMUJESZ, umieszczając te badziewne linki jako temat choć nie jesteś w
    stanie tego pojąć. Zwróciłem tylko uwagę, że powinieneś umieszczać takie
    swoje linki w stopce tak to zresztą robisz i nie kontynuuj lepiej tematu
    tylko się zastosuj do uwagi bądź nie. Twój wybór a moja prywatna ocena.

    choć odpowiem na fragement.
    > I to Azja robi kase na gieldzie, w finansach, metalach, ropie
    > a nie ty.

    tego, co ja robie niestety ktoś z tak wybrakowanym umysłem nie jest w stanie
    pojąć, więc zajmij się swoimi "multimedia magazines" albo innymi
    bezwartościowymi głupotami miast komentowania tego co ja robię nie
    wpominając o zachwytach nad osobą prawną "Azją" ..podejrzewam, że mój
    tygodniowy dochód znacznie przekracza Twój roczny więc nie mamy o czym
    gadać.

    NIE KIERUJ ODPOWIEDZI NA PL.TEST bo to już jest szczyt prostactwa i głupoty
    z Twojej strony. Zachowujesz się jak niedorozwinięte dziecko.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzzzzzz.

  • 6. Data: 2008-06-12 14:07:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Po cholerę wy wszyscy z expierdem dyskutujecie, i mi go wyciągacie z KF?
    KJ

  • 7. Data: 2008-06-12 14:25:31
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Po cholerę wy wszyscy z expierdem dyskutujecie, i mi go wyciągacie z KF?
    > KJ

    ok. wybacz ale on cały czas spamuje pl.biznes.wgpw a teraz jeszcze pbb
    zaatakował... EOT

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 8. Data: 2008-06-12 16:14:12
    Od: Darius <d...@y...ie>

    .. mój
    > tygodniowy dochód znacznie przekracza Twój roczny więc nie mamy o czym
    > gadać.

    a lyzka na to niemozliwe

  • 9. Data: 2008-06-12 17:11:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-06-12, dekazzze <d...@g...pl> wrote:

    [...]

    > NIE KIERUJ ODPOWIEDZI NA PL.TEST bo to już jest szczyt prostactwa i głupoty
    > z Twojej strony. Zachowujesz się jak niedorozwinięte dziecko.

    On tak zawsze. Expierd to jeden z bardziej rozpoznawanych trolli w PL
    usenecie. Po prostu go olej. Wyjdzie lepiej dla wszystkich grup, które
    macie nieszczęście cross-postować. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-06-12 17:39:25
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > On tak zawsze. Expierd to jeden z bardziej rozpoznawanych trolli w PL
    > usenecie. Po prostu go olej. Wyjdzie lepiej dla wszystkich grup, które

    ok:) postaram się i już EOT

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.