  • 11. Data: 2008-06-12 18:05:34
    Temat: Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
    Od: Darius <d...@y...ie>

    On Jun 12, 7:39 pm, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:slrng52m65.mbc.proteus@pl-test.org...

    > > On 2008-06-12, dekazzze <d...@g...pl> wrote:
    >
    > > [...]
    >
    > ok:) postaram się i już EOT
    >
    > pzdr,
    > dkzzzzzzzzzz.

    spotkaly sie grupowe trolle, nadadaly sie, nachwalily, namondrzyly
    moje mondrusie,
    kazdy sie nachwalil ile to zarabia ( znaczy stracil).
    Coz za inteligentna dyskusja .
    Zero slowa o gieldzie , zero o zlocie, zero o srebrze, zero o ropie,
    zero o euro, zero o dolarze.
    Jakby tak Bloomberg chcial dzialac, to by zbankrutowal po tygodniu.

    Tutaj sa intelektualne grupy dyskusyjne dla intelektualistow.
    Ja wiem, ze wszystkich to przeraza i kazdy sie boi cokolwiek
    powiedziec, zeby sie nie osmieszyc, zblaznic.
    Ja to rozumiem i wiem, ale nie pomoge.
    Po prostu to sa grupy dyskusyjne dla osob wybitnych.
    Jedyne co umozliwilem, to ich czytanie,
    aby nikt mi nie zarzucil, ze to niedemokratyczne oddzielac
    intelektualistow od grupowych mondrusiow.

    Ale czytac tez kazdy nie musi.
    Czyta je Kanada, US, Australia, UK, Irlandia, zaczely Niemcy, Francja
    a Automatic Trading Desk to hit w Azji, nowe strategie zarzadzania
    ryzykiem.

    Niestety grupowe mondrusiowe trolle, nie dla psa kielbasa.
    To moj wielki blad, ze informuje o nowych magazynach medialnych tutaj,
    gdyz to nie to srodowisko intelektualne, nie ta klasa.
    To widac i czuc w kazdej odpowiedzi, kazdym zdaniu, wypowiedzi.
    Jak mowia pisarze, czytelnika trzeba sobie wybrac
    i nie wolno do kazdego przyjsc z poezja, bo i tak nie zrozumie.

    Zatem ostatni raz do grupowych trolli.
    Niech kazdy napisze 3 zdania z sensem, na temat
    o zlocie, srebrze, euro, dolarze, ropie.
    Z sensem mowie i cokolwiek nt. zaradzania ryzykiem, tez 3 zdania.
    To jest test na inteligencje.

    Ja wiem ze to jest niemozliwe i zadnej odpowiedzi nie zobacze,
    ale coz, pomarzyc mozna.

    Gold - http://groups.google.com/group/gold4u?hl=en
    Silver - http://groups.google.com/group/silver4u?hl=en
    Euro - http://groups.google.com/group/euro4u?hl=en
    Dollar - http://groups.google.com/group/dollar4you?hl=en
    Crude Oil - http://groups.google.com/group/crude-oil?hl=en

    Darius
    Multimedia Magazines (R&D Project No.GIM02577)
    http://tinyurl.com/3edako

  • 12. Data: 2008-06-12 22:14:08
    Od: <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    | pzdr,
    | dkzzzzzzzzzzzzzzzz.

    Bedzie jednak najlepiej, jak przestaniesz obrazac ludzi i zaczniesz wypowiadac
    sie jedynie m e r y t o r y c z n i e !
    Barbara

  • 13. Data: 2008-06-13 09:33:14
    Od: Darius <d...@y...ie>

    On Jun 13, 12:14 am, <b...@i...com.pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:g2r9nq$141$1@inews.gazeta.pl...

    > Bedzie jednak najlepiej, jak przestaniesz obrazac ludzi i zaczniesz wypowiadac

    Mamy tautologie, poniewaz tekst przedpiszcy nie jest merytoryczny.
    Nie zauwazylem jednak zadnych uwag Barbary gdy fatso
    pisal o Swinskich Ryjach.
    Czy to znaczy ze Swinskie Ryje na grupie sa ok ?
    Bo w opisie grupy nic nie ma nt. Swinskich Ryjow, ani ze to grupa
    intelektualna.

  • 14. Data: 2008-06-13 18:53:22
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    [ciach]
    > Bo w opisie grupy nic nie ma nt. Swinskich Ryjow, ani ze to grupa
    > intelektualna.

    To BYŁA grupa intelektualna. Zanim nie dołączył niejaki Darius.

    k.

  • 15. Data: 2008-06-14 10:57:03
    Od: Darius <d...@y...ie>

    On Jun 13, 8:53 pm, "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> wrote:
> [...]
    e53g2000hsa.googlegroups.com...
    > [ciach]

    > To BYŁA grupa intelektualna. Zanim nie dołączył niejaki Darius.

    Ok.
    Niech intelekt bedzie zawsze z toba.
    Teraz mam wazniejsze sprawy,
    bo w grupie developerow Nokii jest walka o wladze, wybory
    i powstaje nowy globalny alliance dotyczacy
    Linuxa korporacyjnego i udzialu developerow w zyskach korporacji.
    Free Software Foudation przygotowuje nowe rozwiazania dla Linux
    embedded devices,
    czyli urzadzen typu produkty komercyjne, pracujacych na darmowym
    Linuxie.
    Ten biznes ma wartosc rocznie 100 mln urzadzen x 100 $ = 10 mld $
    dzieki Linuxowi.
    I o czesc tego tortu walcza developerzy, ktorych prace, dorobek, kod,
    aplikacje
    wykorzystuja korporacje za frico, do dzisiaj.

    A z Nokia konkuruje Apple, Samsung o lepsze produkty typu komorki.
    Apple multitouch , Samsung Wimax.

    W zakresie zarzadzania ryzykiem w handlu metalami tez nie mam z kim
    pogadac.
    Zatem musze poszukac do dyskusji ludzi z Londynu, Chicago, Shanghai,
    dzialajacych w tej branzy.
    bye bye

  • 16. Data: 2008-06-14 11:08:06
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    [ciach]
> [...]
    > pogadac.
    > Zatem musze poszukac do dyskusji ludzi z Londynu, Chicago, Shanghai,

    Widzisz:

    1. To jest grupa poświęcona bankowości, nie handlowi (przeczytaj jeszcze raz
    nazwę)
    2. Jeśli szukasz ludzi zajmujących się handlem metalami, to zapytaj się o to
    uprzejmie - zamiast puszczać przydługie cytaty nie na temat zakończone
    "najważniejsze, że to ja to wymyśliłem". Jeśli jeszcze doprecyzujesz pytanie
    (np handel hurtowy, gra na giełdzie itd.) i zaznaczysz wątek "OT", może ktoś
    odpowie.

    Pozdrawiam,
    k.

  • 17. Data: 2008-06-14 11:15:50
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 14 Jun 2008 12:08:06 +0100, kashmiri napisał(a):

    > 2. Jeśli szukasz ludzi zajmujących się handlem metalami

    Kashmiri, próbujesz dyskutować z Dariusem aka Ekspierd. Ekspierd nie
    zajmuje się handlem, a popychaniem pierdół.

    AK

  • 18. Data: 2008-06-14 11:36:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Cze, 19:11, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2008-06-12, dekazzze <d...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > On tak zawsze. Expierd to jeden z bardziej rozpoznawanych trolli w PL
    > usenecie. Po prostu go olej. Wyjdzie lepiej dla wszystkich grup, które
    > macie nieszczęście cross-postować. :)

    To moze niech ktos wpisze magiczne haslo bedace nazwa jednej z broni
    obuchowych i przywabi tu przeciwnika dla Expierda? Onze, przeczesuje
    caly usenet w poszukiwaniu tego zaklecia.Tylko jak ich napuscic na
    siebie i to tak, zeby sie scierali na pl.test ? ;)

  • 19. Data: 2008-06-14 11:44:00
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Kashmiri, próbujesz dyskutować z Dariusem aka Ekspierd. Ekspierd nie
    > zajmuje się handlem, a popychaniem pierdół.

    Racja. Zapomniałem :)
    Coś dzisiaj jestem w pogodniejszym nastroju i myślałem, że da się mu coś
    wtłumaczyć.

    k.

  • 20. Data: 2008-06-14 12:41:20
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 14 Jun 2008 12:44:00 +0100, kashmiri napisał(a):

    > Coś dzisiaj jestem w pogodniejszym nastroju i myślałem, że da się mu coś
    > wtłumaczyć.

    Nierealne. Ale jak nie masz co robić, to spróbuj wcisnąć w jakąś dyskusję
    Ekspierda i eneuela, niech sobie każdy z nich bełkocze po swojemu, może być
    kabaret.

    AK
    (gdyby coś z tego wyszło, informuj, bo tego drugiego musiałbym chwilowo
    wyciągnąć z KF)