eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne › Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
    Date: Thu, 12 Jun 2008 15:52:56 +0200

    Użytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisał w wiadomości
    news:fdf4dd6e-43da-4f3a-b993-bf65360c248f@y21g2000hs
    f.googlegroups.com...

    > Jak w ogole mozesz zarzadzac ryzykiem, kontrolowac ryzyko zmian cen,
    > zyskow, strat, grac na gieldzie,
    > gdy masz problemy z przeczytaniem prostych tekstow.

    ależ chłopie, nie oburzaj się tak na uwagę o spamowaniu... ja czytam to co
    uważam za wartościowe a twoje grupy sa góxxx warte w mojej skromnej ocenie,
    ale to nie o tym zupełnie było...
    SPAMUJESZ, umieszczając te badziewne linki jako temat choć nie jesteś w
    stanie tego pojąć. Zwróciłem tylko uwagę, że powinieneś umieszczać takie
    swoje linki w stopce tak to zresztą robisz i nie kontynuuj lepiej tematu
    tylko się zastosuj do uwagi bądź nie. Twój wybór a moja prywatna ocena.

    choć odpowiem na fragement.
    > I to Azja robi kase na gieldzie, w finansach, metalach, ropie
    > a nie ty.

    tego, co ja robie niestety ktoś z tak wybrakowanym umysłem nie jest w stanie
    pojąć, więc zajmij się swoimi "multimedia magazines" albo innymi
    bezwartościowymi głupotami miast komentowania tego co ja robię nie
    wpominając o zachwytach nad osobą prawną "Azją" ..podejrzewam, że mój
    tygodniowy dochód znacznie przekracza Twój roczny więc nie mamy o czym
    gadać.

    NIE KIERUJ ODPOWIEDZI NA PL.TEST bo to już jest szczyt prostactwa i głupoty
    z Twojej strony. Zachowujesz się jak niedorozwinięte dziecko.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzzzzzz.