  • 1. Data: 2008-06-12 06:47:23
    Temat: [info] Przelicznik dla kart - artykuł z rzepy
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Właśnie mi wpadł artykuł o przelicznikach, całkiem przez przypadek, bo
    stronę rzepy to chyba pierwszy raz widzę ;)

    http://www.rp.pl/artykul/147160.html

    A tutaj jest najważniejsze zestawienie:
    http://grafik.rp.pl/grafika2/155894

    Teraz moje uwagi. Nie wiem jak podejść do tego opracowania (raczej z
    przymróżeniem oka), bo banki podawały te dane, więc mogły wybrać
    najkorzystniejsze opcje. No i tak zrobiły, bo np Citi ma prawie
    identyczne przeliczniki jak ING, co dla ludzi czytających grupę jest
    raczej oczywistą oczywistością, że to mało realne. Do tego przy mBank
    napisali prowizja za wypłatę w zagranicznym bankomacie 10 PLN - co też
    już jest od jakiegoś czasu historią. Nic mi się więcej na pierwszy rzut
    oka nie rzuciło na tęczówkę ;) Potwierdziła się tylko moja teoria, że
    Rajfi niby nie ma żadnych % przy przewalutowaniu i wypłaty za darmo, no
    ale za to kurs euro na pozimie fatalnym!

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-06-12 14:18:44
    Temat: Re: Przelicznik dla kart - artykuł z rzepy
    Od: k...@o...pl

    On 12 Cze, 08:47, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
    > Nic mi się więcej na pierwszy rzut
    > oka nie rzuciło na tęczówkę ;) Potwierdziła się tylko moja teoria, że
    > Rajfi niby nie ma żadnych % przy przewalutowaniu i wypłaty za darmo, no
    > ale za to kurs euro na pozimie fatalnym!
    Jeszcze np. BZWBK jako kredytówkę podali Visa Classic a tak nazywa sie
    u nich wpypukła debetówka a kredytowe to chyba Silver etc.
    jako debetową wzieli zwykłą VE a to może najpopularniejsza(?) ale też
    najdroższa debetówka tego banku.

  • 3. Data: 2008-06-12 17:59:37
    Temat: Re: [info] Przelicznik dla kart - artykuł z rzepy
    Od: Salata <salata@wytnij_tu.poczta.fm>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
> [...]
    > Rajfi niby nie ma żadnych % przy przewalutowaniu i wypłaty za darmo, no
    > ale za to kurs euro na pozimie fatalnym!

    Musieli dlugo tworzyc ten artykul lub co gorsza bardzo pobieznie. mBank
    umozliwia pobranie pieniedzy bez prowizji za granica a tu mi pisza ze 10
    pln ta przyjemnosc kosztuje. Pewnie w innych punktach sa podobne smaczki.

    Marcin (185263)

    http://www.spreadfirefox.com/pl/worldrecord