  • 1. Data: 2007-10-28 20:27:23
    Temat: Re: Getin Visa Gold - promocja?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Paź, 15:28, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie. To ubezpieczenie jest bardzo slabe (czytalem kiedys regulamin) i w
    > zasadzie to nic nie daje. Niemoznosc jego wylaczenia powoduje, ze karte
    > nalezy olac. Zadnych bonusow ona nie posiada (znizki, czy cos). W
    > dodatku jej prestiz jest zerowy (Gold :D ).
    >
    > --
    > Mithos

    Opłatę w wysokości 9,90 PLN można potraktować jako koszt posiadania
    przez ponad 50 dni kwoty powiedzmy 9800 zł na swoim koncie osobistym.
    Karty Getina maja funkcję przelewów na dowolny rachunek. Wystarczy raz
    w miesiącu zapłacić za coś ponad 100 zł i już nie ponosimy opłaty
    miesięcznej za prowadzenie karty.
    Wyliczyłem, że w ciągu miesiąca z kwoty 9800 zł przy oprocentowaniu
    4,5% rocznym i odliczeniu podatku Belki można wyciągnąć 28 zł. Minus
    te 10 zł opłaty i jesteśmy 18 zł do przodu miesięcznie.

  • 2. Data: 2007-10-28 20:44:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Paź, 21:27, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Wyliczyłem, że w ciągu miesiąca z kwoty 9800 zł przy oprocentowaniu
    > 4,5% rocznym i odliczeniu podatku Belki można wyciągnąć 28 zł. Minus
    > te 10 zł opłaty i jesteśmy 18 zł do przodu miesięcznie.

    Odlicz jeszcze czas na realizacje przelewow splacajacych karte i w
    druga strone, ponownie na konto oszczedzajace - i dodaj ryzyko, ze w
    ktoryms miesiacu cos sie omsknie w terminach zapewniajacych utrzymanie
    sie w GP, bo np. komputer sie popsul, albo bank z kontem
    oszczedzajacym zrobil nieoczekiwanie przerwe konserwacyjna...

  • 3. Data: 2007-10-28 20:49:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    k...@g...pl napisał(a) w wiadomości:
    >Opłatę w wysokości 9,90 PLN można potraktować jako koszt posiadania
    >przez ponad 50 dni kwoty powiedzmy 9800 zł na swoim koncie osobistym.
    >Karty Getina maja funkcję przelewów na dowolny rachunek.

    Obawiam się, że mają też funkcję naliczania odsetek (wyższych niż na
    lokacie) od kwoty przelewu jak od transakcji gotówkowych. Chyba, że nie mają?

    No i ten limit 10kzł. Każdemu już proponują?

    Arek

  • 4. Data: 2007-10-28 22:35:54
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Paź, 21:49, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

> [...]
    > lokacie) od kwoty przelewu jak od transakcji gotówkowych. Chyba, że nie mają?
    >
    > No i ten limit 10kzł. Każdemu już proponują?

    Obawiam się, że nie zrozumiałeś, że przelewy z rachunku karty Getin
    traktuje jako transakcje bezgotówkowe.

  • 5. Data: 2007-10-28 22:41:10
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Paź, 21:44, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > sie w GP, bo np. komputer sie popsul, albo bank z kontem
    > oszczedzajacym zrobil nieoczekiwanie przerwe konserwacyjna...

    Zlecenie przelewu po 13, wychodzi następnego dnia rano. Opóźnienie
    jeden dzień.
    Komputery są w zakładach pracy, kafejkach internetowych, u rodziny, w
    domach znajomych, sąsiadów.
    Podczas zlecania przelewu ze swojego komputera może wjechać ciężarówka
    do mieszkania, wlecieć samolot (dla mieszkających w mrówkowcach) i w
    tym przypadku będzie znaczne opóźnienie w spłacie karty.

  • 6. Data: 2007-10-29 16:00:14
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    k...@g...pl <k...@g...pl> wrote:

    > Obawiam się, że nie zrozumiałeś, że przelewy z rachunku karty Getin
    > traktuje jako transakcje bezgotówkowe.

    Tym sie na stronie www jakos nie chwala, pewien jestes?

    a.

  • 7. Data: 2007-10-29 17:27:42
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Tym sie na stronie www jakos nie chwala, pewien jestes?

    tak jest po prostu w przypadku kazdej innej karty, wiec dlaczego GB mialby
    isc z motyka na Slonce

  • 8. Data: 2007-10-30 07:51:23
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Paź, 17:00, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Tym sie na stronie www jakos nie chwala, pewien jestes?
    >
    > a.

    Tak, jestem pewien, bo mam tą kartę.

  • 9. Data: 2007-10-30 12:47:09
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    k...@g...pl <k...@g...pl> wrote:

    > Tak, jestem pewien, bo mam tą kartę.

    Dzieki. Powiedz jeszcze prosze, czy jest jakis limit pojedynczego
    przelewu i czy/ile sie placi za taki przelew (w toip nie widze takiej
    pozycji).

    a.

  • 10. Data: 2007-10-31 12:06:04
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Wemif napisał(a) w wiadomości: ...

    >Dzieki. Powiedz jeszcze prosze, czy jest jakis limit pojedynczego
    >przelewu i czy/ile sie placi za taki przelew (w toip nie widze takiej
    >pozycji).

    Mimo iż raczej nie skorzystam, podłączam się do pytania: gdzie to napisane.
    Chyba, że traktowany jest jak normalny przelew wtedy np. do innego
    banku niedawno było 3.30zł
    Czyżby była użyteczna za granicą do wyciągania gotówki z bankomatów
    (tylko kursy...)?

    Arek