-
11. Data: 2012-11-15 21:39:36
Temat: Re: Getin Up
Od: Akarm <A...@w...pl>
W dniu 2012-11-14 12:04, assembea pisze:
> czy za innowacjami produktowymi pójdzie też innowacyjne podejście do obsługi
klienta
>
Kilka miesiecy po zalozeniu konta zadzwonil konsultant z pytaniem
"dlaczego Pan nie aktywowal karty?". Zdziwil sie, ze tak dlugo czekam na
debetowke, za tydzien juz ją mialem. Pozniej pomyslalem, ze przydalaby
sie kredytowa KIS. Po dziesieciu(!) miesiacach zadzwonili i uprzedzili,
zebym mial odpowiednie dokumenty, kiedy kurier do mnie przyjedzie.
Kurier nie przyjechał, karta zostala dostarczona pocztą. Zeby ją
aktywowac zawiozlem wymagane dokumenty na Domaniewską. Trzy miesiace temu...
Tak. Zgadza się. Jeszcze czekam!
Jak myslicie, rachunki w czyich bankach likwiduje teraz? Tylko kiedy to
mi sie uda, przy takim tempie? ;)
--
Akarm
http://bykom-stop.avx.pl