  • 11. Data: 2012-11-15 21:39:36
    Temat: Re: Getin Up
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 12:04, assembea pisze:
    > czy za innowacjami produktowymi pójdzie też innowacyjne podejście do obsługi
    klienta

    Kilka miesiecy po zalozeniu konta zadzwonil konsultant z pytaniem
    "dlaczego Pan nie aktywowal karty?". Zdziwil sie, ze tak dlugo czekam na
    debetowke, za tydzien juz ją mialem. Pozniej pomyslalem, ze przydalaby
    sie kredytowa KIS. Po dziesieciu(!) miesiacach zadzwonili i uprzedzili,
    zebym mial odpowiednie dokumenty, kiedy kurier do mnie przyjedzie.
    Kurier nie przyjechał, karta zostala dostarczona pocztą. Zeby ją
    aktywowac zawiozlem wymagane dokumenty na Domaniewską. Trzy miesiace temu...

    Tak. Zgadza się. Jeszcze czekam!

    Jak myslicie, rachunki w czyich bankach likwiduje teraz? Tylko kiedy to
    mi sie uda, przy takim tempie? ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl