  • 1. Data: 2012-11-13 16:24:25
    Temat: Idea Bank - nowy poziom spamu
    Od: Matt <m...@m...ms>

    Wkrótce kończą mi się lokaty w Idea Banku, oczywiście ich sprzedawcy
    wydzwaniają do mnie. Ignoruję te telefony, bo nie chce mi się z nimi
    gadać. W efekcie przysłali mi maila o treści:

    "W nawiązaniu do Pańskiej wiadomości próbowaliśmy się kilkukrotnie
    kontaktować pod numerem telefonu
    komórkowego podanym w systemie. Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny z
    infolinią
    pod numerem telefonu 22 101 10 10 lub 801 999 111 w celu uzyskania
    odpowiedzi na zadane pytania."

    Żadnej wiadomości im nie wysyłałem, żadnego pytania im nie składałem.

    Matt

  • 2. Data: 2012-11-13 16:30:32
    Temat: Re: Idea Bank - nowy poziom spamu
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    Hehe, miałem dzisiaj dokładnie identyczną sytuację. Zastanawiałem się WTF i
    próbowałem przypomnieć jaki to ostatnio problem im zgłaszałem, a było ich całkiem
    sporo.

    Więc nie dosyć, że sugerują jakąś ważną sprawę to jeszcze piszą o kilkukrotnej
    próbie, podczas gdy dzwonili tylko raz kiedy akurat rozmawiałem przez telefon.
    Kilkukrotnie za to wysłali mi przytoczonego wyzej maila.

  • 3. Data: 2012-11-13 16:41:30
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 13 Lis, 16:30, "marek.h" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    próbie, podczas gdy dzwonili tylko raz kiedy akurat rozmawiałem przez telefon.
    Kilkukrotnie za to wysłali mi przytoczonego wyzej maila.

    Czyżby kończyły Wam się lokatki TaxFree? Mam nadzieję, że wystarczy im
    kasy by wypłacić moje. Bo musieliby mi dać z 9-10% żebym pozostawił w
    tej SZMACIARSKIEJ SZEMRANEJ grupie jakiekolwiek pieniądze.

    Tfu. Nie lubię takich mend co nie rozumieją, że na żadne struktury nie
    dam się naciąć i na żadne spotkania z nimi się nie wybieram, a
    wszystko co mają w ofercie ma być na mailu lub w serwisie
    transakcyjnym. A te kutwy dzwonią i mi mówią, że chcą potwierdzić
    termin spotkania. No ręce mi odpadają. Oni są niebezpieczni.

  • 4. Data: 2012-11-13 17:21:03
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 16:24, Matt pisze:
> [...]
    > odpowiedzi na zadane pytania."
    >
    > Żadnej wiadomości im nie wysyłałem, żadnego pytania im nie składałem.

    Mam to samo. Kończą się lokaty, email identyczny. Odpowiedziałem im, aby
    przypomnieli mi treść pytań, bo jakoś nie kojarzę. Milczą ;-) A z
    telefonami inaczej zrobiłem - miałem stary aparat, więc kupiłem kartę
    prepaid i ten numer podałem. Włączam tylko wtedy, gdy coś zmieniam w
    ustawieniach lokat (w zasadzie tylko konto do powrotu kasy), a potem
    wyłączam i delektuję się błogą ciszą ;-) OF też tak zrobiłem ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-11-13 18:25:56
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    W ogóle beznadziejne jest to, że oni oferują polisolokaty, o których
    ciężko się dowiedzieć czegoś konkretnego. Parę dni temu odebrałem
    telefon i słucham faceta, że już zaraz chce mi zamianiać wszystkie lokaty
    na poliso- gdyż to super oferta itd. itp.

    Poproszony o wysłanie informacji na maila, pan wysłał mi pdf, którego
    treść to ulotka wielkości kartki A4, gdzie 1/4 zajmuje obrazek oraz
    informacja, że autorzy nie gwarantują prawdziwości danych na ulotce
    oraz nie ponoszą odpowiedzialności za szkody :)

    Facet mi to wysłał i był ciężko rozczarowany, że nie chcę zawrzeć
    przez telefon umowy nie wiadomo z kim i na jakich warunkach :)

  • 6. Data: 2012-11-13 21:43:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Facet mi to wysłał i był ciężko rozczarowany, że nie chcę zawrzeć
    > przez telefon umowy nie wiadomo z kim i na jakich warunkach :)

    jakie masz pytania odnośnie ww. poliso-lokat?

    w GNB (GetinŻycie lub OpenLife) możesz dostać 6,5% na 6 m-cy i 7% na 12
    m-cy (brutto jak na lokacie), dłuższe okresy są nieopłącalne, w
    kontekście tego co oferują teraz na standardowych lokatach to nie jest
    jakaś zła oferta

    ps
    jak ktoś ma lokatę na 6 m-cy i w 4 chce zmienić na poliso-lokatę to
    naliczonych odsetek nie traci, taka konwersja jest jak najbardziej
    możliwa ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2012-11-13 22:35:42
    Od: www2 <t...@g...com>

> [...]
    > m-cy (brutto jak na lokacie), dłuższe okresy są nieopłącalne, w
    > kontekście tego co oferują teraz na standardowych lokatach to nie jest

    6,5/7 % w porownaniu do lokaty bankowej? a netto ile?

    > jak ktoś ma lokatę na 6 m-cy i w 4 chce zmienić na poliso-lokatę to
    > naliczonych odsetek nie traci, taka konwersja jest jak najbardziej
    > możliwa ;-)

    A jesli mam lokate antybelkowa jeszcze, gdzie odsetki juz mi naliczyli i teraz mam
    0,1% to pewnie nie zaproponuja zmiany na polisolokate? ;-))))

  • 8. Data: 2012-11-13 23:32:07
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > jakie masz pytania odnośnie ww. poliso-lokat?

    Co się stanie z odestkami, jeśli nie dożyję końca okresu polisolokaty?

    Oraz cała reszta pytań (regulamin lokaty/promocji, opis ubezpieczenia,
    OWU). To są wiążące dokumenty, a ulotki to można sobie co najwyżej
    wsadzić w ... buty :)

> [...]
    > m-cy (brutto jak na lokacie), dłuższe okresy są nieopłącalne, w kontekście
    > tego co oferują teraz na standardowych lokatach to nie jest jakaś zła

    Nie jest zła, ale z grubsza taka sama (jeśli chodzi o %), jak na moich
    obecnych "normalnych" lokatach.

  • 9. Data: 2012-11-14 00:12:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-11-13 22:35, www2 pisze:

    > 6,5/7 % w porownaniu do lokaty bankowej? a netto ile?

    no odejmij sobie podatek od 7% i wyjdzie 5,67% netto

    > A jesli mam lokate antybelkowa jeszcze, gdzie odsetki juz mi naliczyli i teraz mam
    0,1% to pewnie nie zaproponuja zmiany na polisolokate? ;-))))

    można nawet taką lokatę skonwertować, ale dostaniesz proporcjonalne odsetki

    aby taką poliso-lokatę założyć nie trzeba się nigdzie fatygować ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2012-11-14 00:14:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co się stanie z odestkami, jeśli nie dożyję końca okresu polisolokaty?

    otrzyma je osoba uposażona lub dziedzicząca po Tobie, oczywiście razem z
    kapitałem

    > Oraz cała reszta pytań (regulamin lokaty/promocji, opis ubezpieczenia,
    > OWU). To są wiążące dokumenty, a ulotki to można sobie co najwyżej
    > wsadzić w ... buty :)

    wszystko możesz otrzymać, to nie są jakieś tajne doksy

    > Nie jest zła, ale z grubsza taka sama (jeśli chodzi o %), jak na moich
    > obecnych "normalnych" lokatach.

    a co jak się te lokaty skończą? może wcześniej pomyśl co z kasą zrobisz,
    oczywiście ww. to nie jedyna opcja

    --
    pozdrawiam
    RobertS