  • 1. Data: 2011-01-18 16:14:58
    Temat: Getin Online i przelewy wewnętrzne w weekendy
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Czy w Getin Online działają przelewy wewnętrzne "on-line" w weekendy,
    czy trzeba czekać do poniedziałku?
    I czy jest w tej kwestii jakaś różnica między kontami własnymi i
    obcymi?

    Pomiędzy własnymi mogę samemu zrobić test, ale nie mam w pobliżu
    nikogo z kontem w GO, żeby rachunki obce przetestować (nie proponujcie
    swojego ;-))

    --
    Jacek Politowski

  • 2. Data: 2011-01-18 16:35:46
    Temat: Re: Getin Online i przelewy wewnętrzne w weekendy
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Sty, 17:14, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:
    > Czy w Getin Online działają przelewy wewnętrzne "on-line" w weekendy,
    > czy trzeba czekać do poniedziałku?
    > I czy jest w tej kwestii jakaś różnica między kontami własnymi i
    > obcymi?

    Między OF-OF, OF-GO, GO-OF i GO-GO idą "on-line" w wersji Getinowej,
    czyli muszą się przetworzyć w centrum rozliczeniowym (czyli do 10
    minut).

    Na zewnątrz nie idą do poniedziałku do bodajże 8 rano.

  • 3. Data: 2011-01-18 16:36:17
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 18.01.2011 17:14, Jacek Politowski wrote:
> [...]
    >
    > Pomiędzy własnymi mogę samemu zrobić test, ale nie mam w pobliżu
    > nikogo z kontem w GO, żeby rachunki obce przetestować (nie proponujcie

    Na własnych na pewno działają, ponieważ kiedyś w OF przelałem w piątek
    wieczorem, a wykonało się dopiero w sobotę.
    Myślę, że między rachunkami podległymi II odziałowi GNB w Lublinie (OF i
    GO) nie będzie problemów w weekend. Gorzej może być z przelewem z/do
    Getin Banku.

  • 4. Data: 2011-01-18 17:10:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> wrote in message
> [...]
    >
    > Pomiędzy własnymi mogę samemu zrobić test, ale nie mam w pobliżu
    > nikogo z kontem w GO, żeby rachunki obce przetestować (nie proponujcie

    sprawdzone w dzien wolny 11 list. poszly z OF do GO.
    Z placowkowego Getina ida do OF/GO w dni robocze, chyba co godzine.