  • 1. Data: 2011-01-18 10:44:49
    Temat: Tez macie problemy z BPH Direct ?
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    Witajcie
    Od jakiegos czasu mecze sie z dostepem przez internet do swojego konta.
    Co chwila wyskakuje przerwane polaczenie albo can't contact web server.
    Albo nie wczyta sie komponent, albo nie moge wyslac przelewu, bo nie
    wczytala sie nazwa banku po wpisaniu numeru konta. Najczesciej pomaga
    przelogowanie (czasami nawet kilkukrotne). Tez macie takie problemy czy
    tylko u mnie sie cos wali ? Sprawdzalem pod 4 przegladarkami, wiec to
    raczej nie jest wina mojego oprogramowania.
    Pzdr
    Artur

  • 2. Data: 2011-01-18 11:14:26
    Temat: Re: Tez macie problemy z BPH Direct ?
    Od: "MarcinK" <...@...pl>

    Własnie sie logowałem - u mnie wszystko OK.

  • 3. Data: 2011-01-18 13:57:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Sty, 11:44, Artur Kosmal <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > tylko u mnie sie cos wali ? Sprawdzalem pod 4 przegladarkami, wiec to
    > raczej nie jest wina mojego oprogramowania.

    Sprawdz versje java - moze z tym problem i trzeba uaktualnic.

  • 4. Data: 2011-01-18 18:17:39
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > cos wali ? Sprawdzalem pod 4 przegladarkami, wiec to raczej nie jest wina

    XP SP3 java 6.23
    Działa bez problemów z IE8,0 i Firefoksem 3.16.13. /tu komponent
    instalowany jest jednorazowo, chyba że sie zmienia/
    Nie działa z Chrome którą nota bene wywaliłem po sprawdzeniu ze zajeła sobie
    300 MB - problemy już na etapie logowania i nie działa z ostatnią wersją
    Opery 11.00 - nie wczytuje komponentu i nie wiadomo kiedy i czy wogole
    bedzie wczytywać.

    pozd
    as

  • 5. Data: 2011-01-18 22:44:36
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2011-01-18 19:17, Adam S. pisze:

> [...]
    > sobie 300 MB - problemy już na etapie logowania i nie działa z ostatnią
    > wersją Opery 11.00 - nie wczytuje komponentu i nie wiadomo kiedy i czy

    java 6.23
    ff 3.6.13
    o 11.00
    ie 8.0
    chrome - nie wiem, musialbym sie pod linucha przelogowac.

    sprawdzalem przed chwila - zalogowalo bez problemu na wszystkich trzech.
    przelew - pod ff ok, pod opera brak komponentu, pod ie nie sprawdzalem.
    dzis okolo poludnia oraz w ciagu ostatnich kilku miesiecy wielokrotnie w
    godzinach przedpoludniowych - spore problemy z logowaniem. przelewy to
    droga przez meke. dzis zrobienie jednego zajelo mi okolo 40 min :/