  • 1. Data: 2011-09-06 11:42:00
    Temat: Getin Online bankiem mniej więcej dokładnym
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    W poczuciu rzetelnego bankowca nazwanie go "mniej więcej dokładnym"
    powinno być obelgą. No chyba, że jest nierzetelny, więc nie ma
    sprawy, nie ma obelgi :-)

    Już nie licząc wciskacza kitu, który uważa że na rękę 6,07% to to
    samo co 5,90% netto.

    To, że założone przez tego wciskacza kitu lokaty z datą 4.września
    pojawiły się 5-go, przez co kwota optymalizacyjna się nie zgadza, to
    też nie za bardzo świadczy o profesjonalizmie.

    To, że te lokaty zostały założone mniej więcej z całej kwoty
    skończonych lokat, zmilczę. Ta część "mniej" nie pojawiła się od
    dwóch dni na koncie.

    To, że za poprzednio założone lokaty wpłynęły do skarbonki mniej
    więcej wszystkie złotówki, pominę. Oprócz tych 4.

    Zerwałem parę lokat przez panią z dezinformacji. Pieniądze wróciły
    na rachunek osobisty. Mniej więcej wszystkie. Część z tych pieniędzy
    nie wiedzieć czemu pojawiła się na koncie oszczędnościowym, z
    którego w miesiącu jest tylko 1 wypłata bezpłatna. Pozostałe po 5 zł
    za wypłatę.

    Uffff... Chyba skrobnę jakąś reklamację do tych, pożal się Boże,
    bankowców.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-09-07 11:20:55
    Temat: Re: Getin Online bankiem mniej więcej dokładnym
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Elo
    >
    > W poczuciu rzetelnego bankowca nazwanie go "mniej więcej dokładnym"
    > powinno być obelgą. No chyba, że jest nierzetelny, więc nie ma
    > sprawy, nie ma obelgi :-)

    No nie wierzę... Dziś mniej więcej wszystkie przelewy się wykonały.
    Oprócz jednego, który był, ale zanim zdjęło z salda, zniknął. Nie
    ma. I już. Pieniądze są. Chociaż to dobre.

    Strzeżcie się tego banku.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2011-09-07 11:27:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > No nie wierzę... Dziś mniej więcej wszystkie przelewy się wykonały.
    > Oprócz jednego, który był, ale zanim zdjęło z salda, zniknął. Nie
    > ma. I już. Pieniądze są. Chociaż to dobre.

    Zapomniałem dodać, że oczywiście w odrzuconych nie ma.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-09-07 11:57:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote on
    2011-09-07_13:27

    > Zapomniałem dodać, że oczywiście w odrzuconych nie ma.

    A wykonałeś wszystkie niezbędne operacje magiczne ?
    Tj. za- i wylogowania a w "międzyczasie" wchodzenie w szczegóły itd.

    witrak()

  • 5. Data: 2011-09-07 12:44:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witrak() napisał(a) :
    > Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote on
    > 2011-09-07_13:27

    > A wykonałeś wszystkie niezbędne operacje magiczne ?
    > Tj. za- i wylogowania a w "międzyczasie" wchodzenie w szczegóły itd.

    Chronologicznie:
    Przelew. Jest w historii jako nie zdjęty z salda. Odświeżam,
    odświeżam, odświeżam. Bez zmian. Wylogowuję się. Za ca. 15 min
    wracam. Zonk. "Nie ma takiego numeru".

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2011-09-08 09:42:50
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Horror nie Bank

    Pozdrowienia
    Zbych

  • 7. Data: 2011-09-08 12:00:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    trimowWP napisał(a) :
    > Horror nie Bank

    Noooo, jeżeli chodzi o gwałtowne skoki ciśnienia, to zgadzam się :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2011-09-08 17:19:40
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-09-08 14:00, Zbynek Ltd. pisze:

    > Noooo, jeżeli chodzi o gwałtowne skoki ciśnienia, to zgadzam się :-)

    Ile Wam płacą za psucie opinii bankowi? :P Bo ja nie mam problemów z GO
    jak na razie.

  • 9. Data: 2011-09-08 17:39:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Adam <b...@a...pl> writes:

    > Ile Wam płacą za psucie opinii bankowi? :P Bo ja nie mam problemów z
    > GO jak na razie.

    Dobrze, że dodałeś "jak na razie".

    Ja z OF też nie miałem. Ale 2-IX miałem spłatę karty. Kasa wyszła z
    multi. Mam nadzieję, że doszła do OF. Ale w OF w historii nic nie
    ma. Kwota do spłaty na 3-X jest taka jak powinna być (tzn jakby kasa
    doszła). Ale całkowita kwota zadłużenia - nie.
    Dodatkowo od 2 tygodni mam zablokowane środki ~ 3KPLN (i zero
    autoryzacji).
    Burdel na kółkach w tym OF.
    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 10. Data: 2011-09-08 18:06:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Adam napisał(a) :

    > Ile Wam płacą za psucie opinii bankowi? :P

    Widać za mało bank mi płaci, żebym nie psuł mu opinii :-D

    > Bo ja nie mam problemów z GO
    > jak na razie.

    Jak na razie.
    To, że przechodzą operacje, do których wymagane jest podanie kodu
    SMS-owego, bez podania tego hasła, to już pisałem w czerwcu:
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/570568f874f42e9e/6c461de743ff7f71?hl
    =pl&q=niedor%C3%B3bki+group:pl.biznes.banki#6c461de7
    43ff7f71
    Jak bank czyta tę grupę to już powinien wiedzieć.

    Parę dni temu zauważyłem, że przechodzą także takie operacje, gdzie
    po wpisaniu kodu, system zwraca błąd, że kod jest nieprawidłowy. 3
    razy sprawdzałem. Z 2-oma różnymi przysłanymi kodami. A operacja
    mimo tego zostaje wykonana. To już zgłosiłem pani z dezinformacji
    przy okazji innej sprawy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]