  • 1. Data: 2010-02-14 18:52:39
    Temat: Gdzie znajdę taką skarbonkę
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Witam,
    przyznam szczerze, że nie chce mi się szukać po regulaminach bankowych lokat
    czy kont. Może ktoś korzysta z podobnego produktu. Poszukuję czegoś, co
    pełniło by funkcję takiej skarbonki z "troche utrudnionym dostępem". Na
    dzień dzisiejszy oczekiwany przeze mnie efekt dają obligacje skarbowe
    (dwuletnie). Mogę tam zamrozićdrobne w sumie kwoty- rzędu kilkuset zł/m-c.
    Wysokość oprocentowania nie jest dla mnie szczególnie istotna, chodzi
    bardziej o ochronę samej tej niewielkiej kwoty. Produkty akcyjne i
    supermarkety niezbyt się nadają, bo tam nie mam gwarancji na 100% wpłaconej
    sumy. Ważne jest, żeby nie dało się tego zlikwidować tak od ręki - jak
    kwoty trzymane tylko na jakimś subkoncie czy koncie oszczędnosciowym. Przy
    obligacjach wiem, że na spływ musze poczekać kilka dni i dlatego nie sięgam
    po te środki gdy potrzebuję tych paruset złotych "na już". Denerwuje mnie
    jednak ta opłata 1 zł od przedterminowego wykupu. No i żeby nie trzeba było
    latać do oddziału - zakup i likwidacja ma być przez sieć i zwrotny przelew.
    Jest jakiś produkt, który spełnia warunki?

  • 2. Data: 2010-02-14 19:22:40
    Temat: Re: Gdzie znajdę taką skarbonkę
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "cef" news:hl9gui$lpg$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Witam,

    cześć

> [...]
    było
    > latać do oddziału - zakup i likwidacja ma być przez sieć i zwrotny

    OK.

    > Jest jakiś produkt, który spełnia warunki?

    Jest. 12 miesięczna lokata antybelkowa w OF.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-02-14 19:25:01
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Jeżeli chodzi o obligacje DOS to nigdy nie "latałem do oddziału"
    tylko załatwiałem to przez http://www.obligacjeskarbowe.pl,
    AFAIR włącznie z przedterminowym wykupem. To o obligacjach.
    A jako skarbonki używam:
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy,23,9.html

  • 4. Data: 2010-02-14 20:17:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Jeżeli chodzi o obligacje DOS to nigdy nie "latałem do oddziału"
    > tylko załatwiałem to przez http://www.obligacjeskarbowe.pl,
    > AFAIR włącznie z przedterminowym wykupem. To o obligacjach.

    No ja też nie latam. Dlatego jest to dla mnie wygodne.

    > A jako skarbonki używam:
    > http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy,23,9.html

    Sprawdzam.

  • 5. Data: 2010-02-14 20:27:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ednosciowy,23,9.html

    > Sprawdzam.

    Niestety lipa.
    Nie dosyć, że nie ma regulaminu ani żadnej taryfy
    (jak nie można znaleźć w kilku pierwszych kliknięciach, to znaczy,
    że nie ma ), to jeszcze z opisu wygląda na zwykłe konto bez opcji
    opóźnienia.

  • 6. Data: 2010-02-14 20:33:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Valdi wrote:

    > Jest. 12 miesięczna lokata antybelkowa w OF.

    Niestety jest limit kwotowy 500zł- więc też lipa.

  • 7. Data: 2010-02-14 21:13:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "cef" news:hl9msf$5ej$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Niestety jest limit kwotowy 500zł- więc też lipa.

    Nie masz tyle? Czy problem leży gdzieś indziej?

  • 8. Data: 2010-02-14 21:28:49
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-14 21:27, cef wrote:

    > Niestety lipa.
    > Nie dosyć, że nie ma regulaminu ani żadnej taryfy
    > (jak nie można znaleźć w kilku pierwszych kliknięciach, to znaczy,
    > że nie ma ),

    To ze ty nie mozesz znalezc to nie znaczy ze nie ma.
    Na dokladnie tej stronie, na samym jej srodku nalezy kliknac zakladke
    "Dokumenty" i ww. dokumenty sa do przeczytania/sciagniecia.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2010-02-14 21:41:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Valdi wrote:

    > Nie masz tyle? Czy problem leży gdzieś indziej?

    To jest góra 400-600 na miesiąc i raczej w dwóch trzech porcjach,
    dlatego obligacje tak mi pasowały, bo można było zamrozić
    200 a za kilka dni 300zł.

  • 10. Data: 2010-02-14 21:43:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    darnok wrote:

    > To ze ty nie mozesz znalezc to nie znaczy ze nie ma.
    > Na dokladnie tej stronie, na samym jej srodku nalezy kliknac zakladke
    > "Dokumenty" i ww. dokumenty sa do przeczytania/sciagniecia.

    Znalazłem już wcześniej, choć jak widać nie każdemu leży taka ergonomia.
    Szukałem też wyszukiwarką na tej stronie.
    W sumie to i tak nie warto, bo przelew stamtąd
    kosztuje więcej niż przedterminowy wykup obligacji.