  • 1. Data: 2010-02-14 10:28:03
    Temat: Debetówka z db.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Czy kartą debetową przypisaną do konta dbnet w DB można bez problemów płacić
    w internecie?

    azot

  • 2. Data: 2010-02-14 10:40:30
    Temat: Re: Debetówka z db.
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "azot" news:hl8j7h$sj3$1@news.task.gda.pl

    > Czy kartą debetową przypisaną do konta dbnet w DB można bez problemów
    płacić
    > w internecie?

    tak.

  • 3. Data: 2010-02-14 13:14:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "azot" <a...@g...pl> wrote in message
    > Czy kartą debetową przypisaną do konta dbnet w DB można bez problemów
    > płacić w internecie?

    Tak, sprawdzone osobiscie. Ciekawi mnie jak widza to linie lotnicze, ktore
    generalnie nie pobieraja oplaty za platnosci VE? Czy ktos placil za bilety
    lotnicze VE DB i czy ta karta widziana jest jako VE, bo podobno czasami
    bywaja problemy z identyfikacja takich kart jako VE.

  • 4. Data: 2010-02-14 13:57:55
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > za bilety lotnicze VE DB i czy ta karta widziana jest jako VE, bo
    > podobno czasami bywaja problemy z identyfikacja takich kart jako VE.

    Nie wiem jak inne tanie linie ale Ryanair za VE teraz pobiera oplatę...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2010-02-14 15:19:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hl8t05$2i24$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > lotnicze VE DB i czy ta karta widziana jest jako VE, bo podobno czasami
    > bywaja problemy z identyfikacja takich kart jako VE.

    Nie płaciłem osobiście ale źródło informacji jest bardzo wiarygodne -
    easyjet.com traktuje VE z DB jak zwykłą DB (analogiczna sytuacja w przypadku
    delfinka z mBanku). Płatność plastikiem DB bez żadnych dodatkowych prowizji
    :)

    Za jakiś czas ww. karta będzie przechodziła testy przy zakupie biletów na
    stronie lufthansy :)

  • 6. Data: 2010-02-14 16:20:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 14:57:55 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Nie wiem jak inne tanie linie ale Ryanair za VE teraz pobiera oplatę...

    Z moich obserwacji wynika, że to zależy od nr karty. Za VE Polbanku jest
    opłata, ale za delfinka z mBanku już nie. Nie miałem okazji sprawdzić jak
    jest z kartą DBnet.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-02-14 16:20:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 16:19:13 +0100, Valdi napisał(a):

> [...]
    > easyjet.com traktuje VE z DB jak zwykłą DB (analogiczna sytuacja w
    > przypadku delfinka z mBanku). Płatność plastikiem DB bez żadnych

    A jak wyglądają przeliczniki?

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-02-14 16:47:28
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hl97t5$o4r$3@inews.gazeta.pl

    > A jak wyglądają przeliczniki?

    Nie wiem - bilety były kupowane w PLN.

  • 9. Data: 2010-02-15 15:27:32
    Od: rafal <r...@n...none>

    Valdi wrote:
    > Nie wiem - bilety były kupowane w PLN.

    przelicznik 1:1 czy jakiś inny? ;)

  • 10. Data: 2010-02-15 16:11:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "rafal" news:hlbp54$5v0$1@inews.gazeta.pl

    > przelicznik 1:1 czy jakiś inny? ;)

    nie mam pojęcia, uzyskałem tylko informacje, że za zakup biletu za pomocą VE
    nie skasowano żadnych dodatkowych prowizji - sam sprawdź sobie przeliczniki
    na stronie easyjet.com, wybierz dowolny lot a potem zmień walutę - będziesz
    miał porównanie.
    Pozdrawiam.