  • 31. Data: 2010-02-15 23:06:10
    Temat: Re: Gdzie znajdętakąskarbonkę
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-15 21:17, Bogdan B. wrote:

    > Nie startuję tu w przetargu i nie jestem oferentem. Nie obrażam się.
    > Napisałem czego używam. Jeżeli ktoś nie chce tego używać, to nie ma
    > potrzeby żeby szczegółowo referował dlaczego. Przecież tego nie będę
    > ulepszał.

    Spoko. Cała ta dyskusja została rozdmuchana przez Valdiego, który
    nudzi się na przymusowym urlopie i już nerwy mu puszczają, i czas mu
    się dłuży, więc się trochę czepia :-)

    cef to nie plmb, kulturalny jest cały czas, mięsem nie rzuca, czego
    chcieć więcej ? ;-))

    witrak()

  • 32. Data: 2010-02-16 12:49:11
    Od: g...@o...pl

    > A to już jest bardzo względne. Sporo osób tu obecnych posiada
    > rachunki w różnych bankach i sobie chwali czy poleca akurat te produkty,
    > z których ja zrezygnowałem, bo były dla mnie beznadziejne w obsłudze,
    > więc proszę nie mierzyć przystępności/wygody  produktu swoją miarą.

    Ja jedynie rekonstruuję Twoje interesujące zapatrywania: łatwy dostęp do
    pieniędzy uważasz za niewygodny, utrudniony dostęp do pieniędzy uważasz za
    wygodny. Argumentacja: dzięki utrudnionemu ich nie wydasz.

    Z tego powodu mojej opinii, że łatwy dostęp do pieniędzy jest wygodny, a trudny
    jest niewygodny, zarzucasz subiektywizm.

  • 33. Data: 2010-02-16 13:57:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ja jedynie rekonstruuję Twoje interesujące zapatrywania

    Miło, że się zainteresowałeś. Jednak ze względu na ten
    odmienny sposób interpretacji wygody użytkowania produktów
    nie spodziewam się żebyś użytkował coś, co mógłbyś mi polecić :-)