  • 1. Data: 2004-06-25 01:41:59
    Temat: Gdzie zainwestować
    Od: "Rafał B." <R...@U...neostrada.TO.pl>

    Mam na lokatach trochę gotówki. Zastanawiam się nad FI, ale nie wiem w
    którym banku się w to bawić.
    Mam 3 rachunki: Inteligo (konto firmowe), PKO BP i DBank. Na tym ostatnim
    mam najwięcej kasy na lokatach, ale wolałbym inwestować przez Inteligo
    (dostęp do informacji i kasy).

    Mam kilkadziesiąt tysięcy, ale nie wiem czy większą cześć zostawić na
    lokatach, czy zainwestować w portfel niskiego ryzyka.
    Trochę bym był też gotów zaryzykować ;-)

    Za rady z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał B.

  • 2. Data: 2004-06-25 07:13:05
    Temat: Re: Gdzie zainwestować
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafał B. <R...@U...neostrada.TO.pl> wrote:
    > Mam kilkadziesiąt tysięcy, ale nie wiem czy większą cześć zostawić na
    > lokatach, czy zainwestować w portfel niskiego ryzyka.
    > Trochę bym był też gotów zaryzykować ;-)

    Poodejmuj sobie rozne prowizje przy zakupie i sprzedazy (o ile sa przy tej
    drugiej) + dodaj wyniki za ostatnie pol roku i zobaz ile bys zyskal.
    Potem wejdz na strone www.fundusze.mbank.com.pl - i zrob to samo - tutaj
    bedziesz mial prosciej - bo zadnych oplat poczatkowych czy koncowych nie ma.
    Dostaniesz odpowiedz :)
    PKO/CS ostatnio nie zachwyca wynikami. A fundusze, ktore dostaniesz w DB PBC
    mozesz miec bez oplat w mBanku lub MultiBanku.
    Ewentualnie dobrze radzi sobie Arka - ale tutaj uwaga- cholera wie co bedzie
    teraz na gieldzie.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-25 18:01:27
    Od: "Joaśka" <j...@o...pl>

    Jeżeli chciałbyś zainwestować w fundusze i chcesz, żeby dobrać Ci odpowiedni
    portfel inwestycyjny uwzgledniajacy wymarzony poziom zysku przy akceptacji
    ustalonego progu ryzyka, a na dodatek jeśli nie chcesz sam /bo nie znasz się,
    nie lubisz lub nie masz czasu/ po zainwestowaniu zastanawiać się i analizować
    tego co się dzieje na giełdzie i tego co dzieje się z Twoimi oszczędnościami
    możesz oprzeć się na doswiadczeniu innych, którzy inwestowaniem zajmują się na
    codzień. Za prowadzenie i opiekę nie ponosisz zadnych dodatkowych kosztów.
    Wszelkie opłaty za wejście do funduszu odpowiadają opłatom jakie pobiera
    fundusz zgodnie z zapisem w swoim statucie. Jeśli chciałbyś wiedzieć coś
    więcej - napisz na prywatnego maila. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-06-25 18:49:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Jun 2004 20:01:27 +0200, "Joaśka" <j...@o...pl>
    wklepał(-a):

    [...]

    Strasznie natrętni ci "doradcy". Posiadasz prawa do wykonywania zawodu doradcy
    inwestycyjnego?

  • 5. Data: 2004-06-25 20:24:58
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "Rafał B." <R...@U...neostrada.TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokatach, czy zainwestować w portfel niskiego ryzyka.
    > Trochę bym był też gotów zaryzykować ;-)

    Czasy teraz mamy takie ze nie bardzo jest w co inwestowac.
    Gielda dosc wysoko i wcale nie ma gwarancji ze nie bedzie spadkow.
    Lokaty po odjeciu belkowego ponizej inflacji.
    Na walucie po uwzlednieniu oplat za przewalutowanie ciezko jest zarobic.
    Kupujac obligacje finansujesz 'panstwo - bankruta'.
    A gdzies w piwnicy po moim dziadku walaja sie jakies przedwojenne
    obligacje ktorych nikt nie chce wykupic.
    Zakup nieruchomosci gdy nie zamierzasz w niej mieszkac tez odpada - koszty
    ktore ponosisz moga byc wieksze od przyrostu wartosci - a w przyszlosci
    dowala kataster.

    ale ja jestem informatykiem i na inwestycjach sie nie znam

    moze po prostu kup cos zonie/ dziewczynie ladnego, spedzcie
    razem mily wieczor - korzysci z tego beda na pewno a na dodatek szybko

    PiotR

  • 6. Data: 2004-06-26 06:11:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Strasznie natrętni ci "doradcy". Posiadasz prawa do wykonywania
    > zawodu doradcy inwestycyjnego?

    strzelam, ze to zalezny doradca - Xelion.

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-06-26 06:49:49
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > strzelam, ze to zalezny doradca - Xelion.

    Nie trzeba strzelać - wystarczy poszukać w google ;)) Mimo to trafiłeś ;D
    Chyba źle sie dzieje w pekao/xelion i citku skoro juz nawet agituja na pbb ;))

    --
    W.

  • 8. Data: 2004-06-26 14:56:48
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    Piotr <p...@p...com> napisał(a):

    > ale ja jestem informatykiem i na inwestycjach sie nie znam

    No wlasnie, to po co glos zabierasz?
    Ale w sumie sie Tobie nie dziwie. W Polsce kazdy zabiera glos na kazdy temat,
    bo znachorow od wszystkiego jest pelno, nie tylko w Sejmie.

    A do Rafala, to nie licz ze na grupie dostaniesz gotowa porade. Inwestowanie
    jest umiejetnoscia, ktorej trzeba sie uczyc latami. Mozesz wiec zaczac to
    robic korzystajac z sieci, ksiazek i innych zrodel, albo dac kase w
    zarzadzanie. Gdzie i komu, znajdziesz w archiwum grupy i na pl.biznes.wgpw.

    Karolew