  • 1. Data: 2007-10-01 10:08:11
    Temat: Gdzie wzjac kredyt?
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Potrzebuje pilnie wzjac kredyt na max. 1000 zl. Tylko nie wiem gdzie.
    Najwazniejsze aby malo kosztowal, bez zbednych oplat i bez ubezpieczenia, i
    malym oporocentowaniem.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-10-01 11:00:13
    Temat: Re: Gdzie wzjac kredyt?
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Potrzebuje pilnie wzjac kredyt na max. 1000 zl. Tylko nie wiem gdzie.
    > Najwazniejsze aby malo kosztowal, bez zbednych oplat i bez ubezpieczenia, i
    > malym oporocentowaniem.

    kredyt odnawialny w rachunku, w banku gdzie masz konto. tak bedzie
    najtaniej i najszybciej

  • 3. Data: 2007-10-01 14:10:06
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Potrzebuje pilnie wzjac kredyt na max. 1000 zl. Tylko nie wiem gdzie.
    > Najwazniejsze aby malo kosztowal, bez zbednych oplat i bez ubezpieczenia,
    > malym oporocentowaniem.

    Wybierz sobie:
    http://finanse.netwaluta.pl/kredytygotowkowe/

    --
    PatronX

  • 4. Data: 2007-10-02 04:53:24
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Potrzebuje pilnie wzjac kredyt na max. 1000 zl. Tylko nie wiem gdzie.
    > Najwazniejsze aby malo kosztowal, bez zbednych oplat i bez ubezpieczenia,
    > malym oporocentowaniem.

    przyczaić w jakimś markecie kogoś kto chce kupić jakiś sprzęt za 1000zł.
    kupić 3X0 i im od razu odsprzedać :)))))))))))
    proste nie??
    ;)
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2007-10-02 09:42:57
    Od: DM <a...@t...pl>

    Krzysztof pisze:
    > Potrzebuje pilnie wzjac kredyt na max. 1000 zl. Tylko nie wiem gdzie.
    > Najwazniejsze aby malo kosztowal, bez zbednych oplat i bez ubezpieczenia, i
    > malym oporocentowaniem.
    >
    > Krzysztof

    "wzjac" - sie nie da nigdzie matole (pozycz z parafii oni maja duzo)