  • 11. Data: 2002-04-07 11:20:01
    Temat: Re: Gdzie w PL prawdziwa KK EC/MC?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:3cb02308.5018045@news.onet.pl...

    > Biorac pod uwage, ze Shell kosztuje 95 zl (wiem, teraz jest promocja)
    > i ze jest tylko do Eurokonta, ktore tez slono kosztuje, chyba jednak
    > lepszy bedzie Partner, tegoz samego banku.

    Biorac pod uwage, ze kurs EURO w Pekao jest ok 1% gorszy [nie kazdego dnia]
    niz w LG oraz oprocentowanie kredytu do Partnera, MC z LG wydaje sie byc
    korzystaniejsza oferta.

    Maciej

  • 12. Data: 2002-04-07 13:08:04
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Piotr Gralak wrote:

    > Biorac pod uwage, ze Shell kosztuje 95 zl (wiem, teraz jest promocja)
    > i ze jest tylko do Eurokonta, ktore tez slono kosztuje, chyba jednak
    > lepszy bedzie Partner, tegoz samego banku.

    Forget it. Liczyłem. Za drogo. Przy moich wydatkach płaciłbym za
    'partnera' ok 50 PLN odsetek miesięcznie. Bez sensu. No i bardzo mały
    limit wydatków. To już ta World Signia byłbaby OK, ale jeszcze nie s...
    kasą tak bardzo aby móc ją mieć. Chyba z łaski na uciechę wezmę tego
    Shella za free (BTW tej stacji paliw nie cierpię) ale bank się ostatnio
    cosik rehabilituje ;)
    M.

    ==============================
    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ==============================

  • 13. Data: 2002-04-07 13:09:30
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Chyba tylko World Signia w Pekao, ale nie wiem czy sie lapiesz :-).

    Prawie. Ale za drogo. BZWBK mnie rozbestwił w tym temacie.

    > BSK zapowiada prawdziwa KK EC/MC juz wkrotce.

    Tfu! Nie lubię tego banku!

    > W tej chwli najsensownieszym EC/MC bedzie chyba obciazeniowy,
    > bezprowizyjny Shell tez z Pekao.

    Też tak myślę.

    > PS, Dawno cie tu nie bylo :-).

    Potrzeba chwili mnie tu zagnała ;)))

    Pzdr.,
    M.Dudek

  • 14. Data: 2002-04-08 05:29:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości news:

    > Pytanie jak w temacie. Który bank daje? Nie piszcie o Partnerze PEKAOSA
    > bo nie o taką kartę mi chodzi, tylko o cuś a'la VC BZWBK. Wkurza mnie
    > sytuacja gdzie zakupy np. w EUR są przeliczane przez wisię po kursie 3,8
    > PLN. Bez sensu.

    A ktory bank tak ci przelicza?
    Mnie w VC jak dotad zawsze wychodzilo ponizej 3,7zl/EUR i nie narzekam.
    A normalnej kredytowej EC/MC w Polszcze nikt nie wydaje.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2002-04-08 11:24:52
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Slawek Kos wrote:

    > A ktory bank tak ci przelicza?

    BZWBK

    141,00 EUR = 533,67 PLN = 3,7844 za 1 EUR
    23,19 EUR = 87,75 PLN = 3,7839 za 1 EUR

    To sporo tym bardziej że w tym czasie EUR dołował.

    > Mnie w VC jak dotad zawsze wychodzilo ponizej 3,7zl/EUR i nie narzekam.
    > A normalnej kredytowej EC/MC w Polszcze nikt nie wydaje.

    To szkoda. Wielka szkoda.

    --
    Pozdr.,
    M.Dudek

    ===============================
    Najnowsze DVD Pioneer - czytają

  • 16. Data: 2002-04-09 08:09:05
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > Chyba tylko World Signia w Pekao, ale nie wiem czy sie lapiesz :-).
    > BSK zapowiada prawdziwa KK EC/MC juz wkrotce.
    > W tej chwli najsensownieszym EC/MC bedzie chyba obciazeniowy,
    > bezprowizyjny Shell tez z Pekao.

    No a LG? Co o niej powiecie...? Wiem wiem ze to nie kredytowka... ale...

  • 17. Data: 2002-04-09 11:49:34
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    DVD_multiregion <d...@c...net> wrote:

    > Witam.
    > PLN. Bez sensu. Czyżby Visa miała monopol na sensowne KK? Pliz help bo
    > wakacje blisko!!!

    Citiwróbelki ćwierkają, że niedługo u nich...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 18. Data: 2002-04-09 12:02:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Citiwróbelki ćwierkają, że niedługo u nich...

    A gdzie tak cwierkaja ??
    Czyzby powrot do KK Handlo ?
    Moze jeszcze cos odkopia z Handlo ??
    pzd

  • 19. Data: 2002-04-09 18:27:31
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Witek <w...@p...onet.pl> wrote:

    > A gdzie tak cwierkaja ??

    Przy źródełku ;-P

    > Czyzby powrot do KK Handlo ?

    Nie sądzę.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 20. Data: 2002-04-09 18:32:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:a8vbqj$1p2$1@news.onet.pl...

    > Przy źródełku ;-P

    Ach te misie... a graja one chociaz w pilke? ;)

    Maciej