  • 1. Data: 2002-04-06 14:07:24
    Temat: Mozillą do e-banku
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    Hej.
    Czy ktoś z was kontaktuje się ze swoim bankiem wirtualnym ( mBankiem w
    szczególnosci) za pomocą Mozilli, galeona, w3m - czegokolwiek, ale spod
    Linuksa?

    pozdrawiam
    nell
    --
    eounicorn - Escape of the Unicorn
    Free 2D flying shooter game -- http://eounicorn.sourceforge.net

  • 2. Data: 2002-04-06 14:12:25
    Temat: Re: Mozillą do e-banku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 06, 2002 at 02:07:24PM +0000, Justyna Biała wrote:

    > Czy ktoś z was kontaktuje się ze swoim bankiem wirtualnym ( mBankiem w
    > szczególnosci) za pomocą Mozilli, galeona, w3m - czegokolwiek, ale spod
    > Linuksa?

    Potwierdzam ze poprawnie chodza mbank, multi, inteligo i
    bzwbk. Slyszalem ze daje sie zmusic bphpbk.

    Inteligo (chyba jako jedyny) pracuje z przegladarkami tekstowymi
    (dokladniej 0 links).

    multi nie chodzi z netscape (problem zgloszony do multi), z mozilla i
    wszelkimi kombinacjami chodzi po prostu normalnie (nigdy w inny sposob
    nie korzystalem).

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-04-06 14:35:58
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Justyna Biała napisał(a):

    > Czy ktoś z was kontaktuje się ze swoim bankiem wirtualnym ( mBankiem w
    > szczególnosci) za pomocą Mozilli, galeona, w3m - czegokolwiek, ale spod
    > Linuksa?

    Opera działa. Przynajmniej najnowsza.

    --
    Artur Fortuna

  • 4. Data: 2002-04-06 16:37:23
    Od: "Szymon Nitka" <s...@U...pl>

    "Wojtek Piecek" <woju.pingwin.waw.pl> wrote
    [in news:20020406141059.GC30809@diuna.pingwin.waw.pl]:

    [...]
    > Inteligo (chyba jako jedyny) pracuje z przegladarkami tekstowymi
    > (dokladniej 0 links).
    [...]

    Afaik ktoś kiedyś pisał o Telepekao - również tekstowo da
    się obsłużyć.

    Szy.
    --
    "Nalegam, zeby sie Pan przedstawil i podal swoje wszystkie dane!
    Szymon Nitka moze byc pseudonimem, pod ktorym moze Pan

  • 5. Data: 2002-04-06 16:59:12
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Justyna Biała <n...@s...pl> writes:

    > Hej.
    > Czy ktoś z was kontaktuje się ze swoim bankiem wirtualnym ( mBankiem w
    > szczególnosci) za pomocą Mozilli, galeona, w3m - czegokolwiek, ale spod
    > Linuksa?

    1) Z inteligo korzystam głównie przy pomocy linksa (tylko uwaga,
    działa jedynie links-0.92, nowsze już nie - pojawia się komunikat o
    błędzie przy zatwierdzaniu przelewu). W galeonie (czyli też
    mozilli, engine jest ten sam) i w konquerorze też działa.

    2) Z mbanku korzystam przy pomocy galeona, działa. W konquerorze też
    chodzi.

    3) BSK gdy jeszcze kiedyś go używałem, chodziło wyłącznie w netscape
    4.7 - a i to bardzo kapryśnie.

  • 6. Data: 2002-04-06 18:54:14
    Od: Tomasz Likus <o...@p...gazeta.pl>

    Justyna Bia?a wrote:

    > Hej.
    > Czy kto? z was kontaktuje si? ze swoim bankiem wirtualnym ( mBankiem w
    > szczególnosci) za pomoc? Mozilli, galeona, w3m - czegokolwiek, ale spod
    > Linuksa?
    >
    > pozdrawiam
    > nell
    > --
    > eounicorn - Escape of the Unicorn
    > Free 2D flying shooter game -- http://eounicorn.sourceforge.net

    a ja korzystam z bskonline, mbanku i inteligo. netscape 4.76. bez
    zastrzezen.

    --
    pozdrawiam,
    omasz

  • 7. Data: 2002-04-08 07:42:46
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    On Sat, 06 Apr 2002 20:54:14 +0200, Tomasz Likus <o...@p...gazeta.pl> wrote:
    > a ja korzystam z bskonline, mbanku i inteligo. netscape 4.76. bez
    > zastrzezen.

    Szkoda, że jesteś jedyny na tej grupie...

    pozdrawiam
    nell

  • 8. Data: 2002-04-08 07:50:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 08, 2002 at 07:42:46AM +0000, Justyna Biała wrote:

    > Szkoda, że jesteś jedyny na tej grupie...

    Jedyny Prawdziwy Mezczyzna? ;-)

    Przeciez kilka osob pisalo ze korzysta.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-04-08 10:43:13
    Od: Tomasz Likus <o...@p...gazeta.pl>

    Justyna Biała wrote:
    > Szkoda, że jesteś jedyny na tej grupie...

    nie bardzo rozumiem czemu jedyny...

    --
    pozdrawiam,
    omasz

  • 10. Data: 2002-04-08 17:10:54
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Apr 2002 07:42:46 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Justyna Biała <n...@s...pl>
    napisała:

    > Szkoda, że jesteś jedyny na tej grupie...

    Ja też korzystam (dodam jeszcze integrum) ale ... po co się miałem
    powtarzać ?

    KJ
    --
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.