  • 1. Data: 2002-04-06 13:47:02
    Temat: mBank i Opera
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    Podczas logowania do mBanku z Opery wyskakuje komunikat: A script wants to
    read the password(s) in the form. Do you want to give the script access to
    your password(s)?
    I niezależnie czy wybierze się odpowiedź "Tak" czy "Nie" mogę się zalogować.
    Ktoś wie o co chodzi?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-06 16:31:14
    Temat: Re: mBank i Opera
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > your password(s)?
    > I niezależnie czy wybierze się odpowiedź "Tak" czy "Nie" mogę się

    Ja zawsze daje "Nie" i chodzi bez problemow :)

    Opera:

    Version
    6.01

    Build
    1041

    Platform
    Win32

    System
    Windows 98

    Java
    Sun Java Runtime Environment 1.3

  • 3. Data: 2002-04-07 12:03:06
    Od: Madziak <w...@f...e.plSPAM>

    łeeee, a mnie się nie pyta. Ver 6.02 - może kiedyś odptaszkowałem to
    zapytanie i już nie pyta. Próbowałem wielu kombinacji w opcjach żeby
    przywrócić te pytanie ale bez rezultatu :(

    P.S. W moim odczuciu mBank chodzi naprawdę o wiele szybciej na Operze
    niż na IE. Szkoda tylko, że nie współpracuje z mBankTXT.

    --
    pzdrw, Madziak
    begin rot13 - cy.erp.tbel , cy.erp.ebjrel , cy.ovmarf.onaxv

  • 4. Data: 2002-04-07 15:14:23
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Madziak" <w...@f...e.plSPAM> napisał w wiadomości

    > P.S. W moim odczuciu mBank chodzi naprawdę o wiele szybciej na Operze
    > niż na IE.

    Nie tylko mBank - kazda strona chodzi szybciej, niestety czasami sa klopoty
    z prawidlowym wyswietlaniem stron np: onet.pl :(

  • 5. Data: 2002-04-07 17:07:17
    Od: Madziak <w...@f...e.plSPAM>

    "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    >Nie tylko mBank - kazda strona chodzi szybciej, niestety czasami sa klopoty
    >z prawidlowym wyswietlaniem stron np: onet.pl :(

    To świadczy tylko o tym, że webmasterzy z onetu nie znają się na swojej
    robocie, ale to już NTG.

  • 6. Data: 2002-04-08 23:29:39
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Madziak pisze:
    >P.S. W moim odczuciu mBank chodzi naprawdę o wiele szybciej na Operze
    >niż na IE. Szkoda tylko, że nie współpracuje z mBankTXT.

    A u mnie wogle nie chodzi w Operze 6.01. Nie zmienia się to menu po
    lewej po zalogowaniu i wybraniu rachunku.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2002-04-09 07:43:04
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Apr 2002 01:29:39 +0200, Radek B <r...@f...inv.pl> wrote:

    >A u mnie wogle nie chodzi w Operze 6.01. Nie zmienia się to menu po
    >lewej po zalogowaniu i wybraniu rachunku.

    Trzeba ustawić (F12) akceptację wyskakujących okien.
    Chodzi to IE. Opera to biega :-)).
    (a nawigacja przez "gesty myszą" jest bardzo wygodna).

    Zawsze aktualny adres to: http://www.operapl.prv.pl.
    http://strony.wp.pl/wp/operapl/opera6dl.html

    BAH
    PS.