  • 1. Data: 2002-04-06 12:50:05
    Temat: Kryteria wyboru banku przez klienta indywidualnego?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hej.
    Czy moze ma ktos takie dane???
    Gdzie wydaje mi sie widzialem taka tabelke. Sam mam dla przedsiebiorstw, ale
    potrzebuje dla klientow indywidualnych...

    Z gory dziekuje za pomoc.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-06 13:04:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Z gory dziekuje za pomoc.

    Ech ten Internet :)))
    Jak ktos chce sobie sprawdzic:

    http://www.indicator.com.pl/wykresy/ror1.html

    bibliografie to ja bede mial ;)))

  • 3. Data: 2002-04-06 13:09:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A jakby ktos wiecej potrzebowal:

    Czynniki wyboru banku
    http://www.indicator.com.pl/wykresy/ror1.html

    Przyczyny zmiany banku prowadzącego ROR
    http://www.indicator.com.pl/wykresy/ror2.html

    Potencjalny popyt na ROR wsrod klasy sredniej
    http://www.indicator.com.pl/wykresy/ror3.html

    Najwazniejsze cechy RORu
    http://www.indicator.com.pl/wykresy/ror4.html

    BADANIE: "RYNEK KREDYTÓW MIESZKANIOWYCH I HIPOTECZNYCH W POLSCE"

    Aktualna sytuacja mieszkaniowa respondentów
    http://www.indicator.com.pl/wykresy/finance01.html
    Akceptowany okres oszczędzania w kasach mieszkaniowych lub budowlanych
    http://www.indicator.com.pl/wykresy/finance02.html
    Preferowane sposoby finansowania remontu mieszkania
    http://www.indicator.com.pl/wykresy/finance03.html
    Planowany sposób finansowania zakupu nowego mieszkania
    http://www.indicator.com.pl/wykresy/finance04.html

    Calosc mozna kupic :)) Bo to sa przyklady li tylko

  • 4. Data: 2002-04-06 13:18:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > Potencjalny popyt na ROR wsrod klasy sredniej
    > http://www.indicator.com.pl/wykresy/ror3.html

    rozumiem ze to badanie wsrod tych co ror-a jeszce nie maja, czy tez
    te 50% ludzi nie chce zalozyc rora bo juz go ma ;-))

    a zauwazyles ze powodem zmiany banku nie sa kolejki?
    a ja z tego powodu juz ze dwa razy z tradycyjnych ror-w rezygnowalem
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-06 13:22:10
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > http://www.indicator.com.pl/wykresy/ror1.html
    >
    > bibliografie to ja bede mial ;)))

    Wyniki tam podane są conajmniej ciekawe: wysokie
    oprocentowanie salda nie jest czynnikiem wyboru banku
    (wymieniane przez tylko 5,4% badanych)! Jeśliby sadzić
    z lektury grupy jest to jeden z decydujących czynnikow.
    Podobnie korzystne oplaty i prowizje - tylko 13%, podczas
    gdy najważniejszy czynnik - korzystne położenie aż 45,5%.
    Rozumiem, że wirtualne banki nie były przedmiotem tych badań
    ale mimo to wyniki za bardzo odbiegają od opinii na pbb.
    Swoją drogą wsród przyczyn zmiany banku prowadzącego
    ROR kierowanie się opiniami ekspertów wymienia tylko 2,5%
    odpowiadających. Czy to oznacza, że wszystkie dyskusje na pbb
    to bicie piany?? ;-))

  • 6. Data: 2002-04-06 13:44:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a zauwazyles ze powodem zmiany banku nie sa kolejki?
    > a ja z tego powodu juz ze dwa razy z tradycyjnych ror-w rezygnowalem

    eeej no - a co ja bede bornil tej firmy??? :)
    Mnie jest potrzebne do udowodnienia czy tez potwierdzenia wywodu w
    magisterce ;)))))))))))))))) He, he he

  • 7. Data: 2002-04-06 13:44:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > odpowiadających. Czy to oznacza, że wszystkie dyskusje na pbb
    > to bicie piany?? ;-))

    Wydaje mi sie, ze pbb jest baaaardzo specyficzna grupa uzytkownikow RORu.

    Zauwaz - ROR w Pekao i PKO BP jest baaardzo malutko oprocentowany, a mimo to
    te dwa banki maja 51,7% rynku!!!
    Dodajac do tego BPH PBK, BZ WBK, ING Bank, Millenium z Bigiem
    Kurde juz nic nie moge znalezc pod tymi kartkami na biurku.

    Mamy 51,7% + 30,6% tortu - czyli 82,5% RORow.

    Wsrod tych inych mamy reszte z tej pokaznej liczby bankow.
    RORy ma blisko 13 mln osob - czyli niskooprocentowany 10,7 mln :)))

    Dlatego uzytkownicy mBanku, Inteligo, Lukasa sa tutaj w mniejszosci ;))))))s

  • 8. Data: 2002-04-06 13:49:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja tez :-)
    > Ale moze to podlega pod "zbyt powolna obsluga klienta"

    A inne wyniki badan, ale to z innego zrodla:

    PRZYCZYNY NIEKORZYSTANIA Z ROR (N = 340)
    Dlaczego nie korzysta Pan/i Wskazania*
    z rachunku oszczednościowo- (proc.)
    -rozliczeniowego?
    Nie mam nadwyżek finansowych 35,0
    Nie mam czasu chodzić do banku 30,0
    Lubię mieć gotówkę w domu 29,4
    Odstraszają mnie kolejki
    w oddziałach banków 24,4
    Nie ufam bankom
    (nie chcę dać im zarobić) 18,2
    Nigdy nie przyszło mi to do głowy 17,6
    Założenie rachunku wymaga
    zbyt wiele załatwiania 11,5
    Nie otrzymałem oferty z banku 10,3
    Nie spełniam warunków
    formalnych banku 7,4
    Nie ma banku dogodnie
    dla mnie położonego 5,9
    wskazania nie się sumują się do 100,0 proc., ponieważ respondenci mogli
    wskazać więcej niż jedną odpowiedź
    Źródło: CBM INDICKfOR

  • 9. Data: 2002-04-06 14:02:56
    Od: schen <s...@i...pl>

  • 10. Data: 2002-04-06 15:58:41
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze j...@f...onet.pl:

    > Swoją drogą wsród przyczyn zmiany banku prowadzącego
    > ROR kierowanie się opiniami ekspertów wymienia tylko 2,5%
    > odpowiadających. Czy to oznacza, że wszystkie dyskusje na pbb
    > to bicie piany?? ;-))

    Jeżeli 2,5% osób które w Polsce założyło bądź jeszcze założy konto
    sugerowałoby się opiniami z p.b.b. mając do tej listy dostęp, to IMHO byłby
    to rewelacyjny wynik.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert