  • 1. Data: 2002-04-06 16:28:47
    Temat: Gdzie w PL prawdziwa KK EC/MC?
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Witam.
    Pytanie jak w temacie. Który bank daje? Nie piszcie o Partnerze PEKAOSA
    bo nie o taką kartę mi chodzi, tylko o cuś a'la VC BZWBK. Wkurza mnie
    sytuacja gdzie zakupy np. w EUR są przeliczane przez wisię po kursie 3,8
    PLN. Bez sensu. Czyżby Visa miała monopol na sensowne KK? Pliz help bo
    wakacje blisko!!!
    Pozdr.,
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ==============================

  • 2. Data: 2002-04-06 17:24:31
    Temat: Re: Gdzie w PL prawdziwa KK EC/MC?
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > sytuacja gdzie zakupy np. w EUR są przeliczane przez wisię po kursie 3,8
    > PLN. Bez sensu. Czyżby Visa miała monopol na sensowne KK? Pliz help bo
    Też szukam, nie znalazłem. Prawdopodobnie żaden (nie licząc gold i silver).
    Podobne pytanie zadałem parę dni temu.
    jt

  • 3. Data: 2002-04-06 17:56:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    A może World Signa z tegoż (pekao) banku ? ;-))))
    Grzegorz
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-04-06 23:34:45
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości

    > Nie piszcie o Partnerze PEKAOSA
    > bo nie o taką kartę mi chodzi,

    wlasnie sie nad nia zastanawialem, jakie sa jej glowne wady? :)

    PJ

  • 5. Data: 2002-04-07 07:09:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 07, 2002 at 01:34:45AM +0200, PJ wrote:

    > Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości

    > wlasnie sie nad nia zastanawialem, jakie sa jej glowne wady? :)

    to ze pekaosa ?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-04-07 07:28:33
    Od: "Piotr Filipkowski" <p...@i...pl>

    > wlasnie sie nad nia zastanawialem, jakie sa jej glowne wady? :)

    Brak grace period.

  • 7. Data: 2002-04-07 08:21:04
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 06 kwi 2002 at 16:28 GMT,
    DVD_multiregion <d...@c...net> napisał(a):

> [...]
    > sytuacja gdzie zakupy np. w EUR są przeliczane przez wisię po kursie 3,8
    > PLN. Bez sensu. Czyżby Visa miała monopol na sensowne KK? Pliz help bo

    mbank sie odgraza że jego karta (kk raczej) bedzie visa przeliczaną
    przez euro (patrz forum mbanku, watek o karcie)

    Jurek

  • 8. Data: 2002-04-07 10:19:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 06 Apr 2002 18:28:47 +0200, DVD_multiregion <d...@c...net>
    wrote:

> [...]
    >sytuacja gdzie zakupy np. w EUR są przeliczane przez wisię po kursie 3,8
    >PLN. Bez sensu. Czyżby Visa miała monopol na sensowne KK? Pliz help bo

    Chyba tylko World Signia w Pekao, ale nie wiem czy sie lapiesz :-).
    BSK zapowiada prawdziwa KK EC/MC juz wkrotce.
    W tej chwli najsensownieszym EC/MC bedzie chyba obciazeniowy,
    bezprowizyjny Shell tez z Pekao.

    PS, Dawno cie tu nie bylo :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-04-07 10:20:16
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <j...@t...debica.pl> napisał w wiadomości

    > mbank sie odgraza że jego karta (kk raczej) bedzie visa przeliczaną
    > przez euro (patrz forum mbanku, watek o karcie)

    A czy w dalszym ciągu nie ma w PL żadnego banku, który dawałby kartę
    płatniczą (EC/MC?) do konta prowadzonego w euro?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 10. Data: 2002-04-07 10:45:34
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 07 Apr 2002 12:19:20 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >W tej chwli najsensownieszym EC/MC bedzie chyba obciazeniowy,
    >bezprowizyjny Shell tez z Pekao.

    Biorac pod uwage, ze Shell kosztuje 95 zl (wiem, teraz jest promocja)
    i ze jest tylko do Eurokonta, ktore tez slono kosztuje, chyba jednak
    lepszy bedzie Partner, tegoz samego banku.
    A ze Shell jest o niebo ladniejszy od Partnera to juz inna bajka :-)

    PGR