  • 11. Data: 2008-12-28 20:32:52
    Temat: Re: Gdzie ulokowac pieniadze ?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Rachunek lokaty prowadzi NB a nie OF. Umowy z OF nie zawierasz. OF jest
    > jedynie dystrybutorem lokaty.
    > Depozyty gwarantowane są w 100% przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny do kwoty
    > 50 000 EURO.

    No to skoro masz umowę z Noble Bankiem to wszystko jest OK. Pewnie możesz
    nawet powędrować do ich placówki i poczuć się jak prawdziwa elyta finansowa
    kraju :-) W końcu jesteś ich klientem mając lokatę...

  • 12. Data: 2008-12-28 20:33:25
    Od: "łun" <...@...com>

  • 13. Data: 2008-12-28 20:46:07
    Od: "łun" <...@...com>

    Użytkownik "Tomasz Godziebiewski"
    | Witam,
    | dlatego podałem alternatywę aukcje,
    | jeszcze większe oprocentowanie 10% netto możesz uzyskać zakładając 10 lokat po
    | 600 zł na 15 dni, odpowiednik lokaty z podatkiem 12,3 % !

    A jaka to alternatywa?
    10 x 600zł = 10.000 zł? Przypomnę, mowa była o ulokowaniu 10 tys. zł

    Lokata 15-dniowa, nie gwarantowana - licytacje mogą zakończyć się różnie,
    oprocentowanie również może być różne. Sezon kredytów
    świątecznych zdaje się powoli dobiega końca, RPP również obniżyła % o 75 p.p.

    Chodziło o jak najwyższe % dla 10tys. przez okres co najmniej roku...
    Wychwalane Millenium w tym względzie zatem się chowa.:-)

  • 14. Data: 2008-12-28 20:52:08
    Od: "łun" <...@...com>

    | No to skoro masz umowę z Noble Bankiem to wszystko jest OK. Pewnie możesz
    | nawet powędrować do ich placówki i poczuć się jak prawdziwa elyta finansowa
    | kraju :-) W końcu jesteś ich klientem mając lokatę...

    Internetową lokatę (raczej dla klientów indywidualnych), więc bez szaleństw :-)
    Swoją drogą ten Noble nie powstał przypadkiem na bazie Wschodniego Banku
    Cukrownictwa, czy jakoś tak?

  • 15. Data: 2008-12-29 07:20:46
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    > Lokata 15-dniowa, nie gwarantowana - licytacje mogą zakończyć się różnie,

    Wyniki Aukcji Lokat Terminowych zakończonej w dniu 24.12.2008

    W aukcji 15-dniowych lokat terminowych kończącej się 24 grudnia 2008 r.
    uczestnicy złożyli w sumie 3158 ofert, z których 2981 ofert wygrało.

    Najwyżej oprocentowana oferta, która została przyjęta do puli wygrywającej
    została złożona 24-12-2008 o godzinie 11:58:51 z oprocentowaniem 10%!

    Wszystkie oferty weszły do puli wygrywającej !
    o 11:58:51 weszło 10% a aukcja była do 12-tej.
    różnica między złożonymi a wygranymi to oferty które w dniu ogłoszenia wyników
    nie mają pokrycia na koncie, sam tak robię zakładam bez kasy na koncie a jak
    wpłacę to email że wygrałem jak nie ma kasy to że nie wygrałem.

    W tym tygodniu Maksymalna kwota depozytów:
    50 000 000,00 PLN

    ale jest krótsza licytacja tylko do środy.
    Zobacz historie aukcji zobaczysz że od dłuższego czasu 10% wszystkie wygrywają.

    Pzdr

  • 16. Data: 2008-12-29 12:53:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gj8jof$i1r$1@inews.gazeta.pl>, "łun" <...@...com> wrote:

    > Minusem polisolokat jest 50% odpowiedzialność, w razie jakby co...

    To znaczy jakby co??? I czyja odpowiedzialnosc?

    TA

  • 17. Data: 2008-12-29 13:14:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Co myslicie o zakupie obecnie obligacji o stałym oprocentowaniu?
    W miarę płynne to to jest jakby co?

    -----

    > Ja myślę, że w obecnej sytuacji jeśli kasa może leżeć to trzeba brać lokaty na
    wysoki % i jak najdłuższe, bowiem wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, ze
    stopy będą lecieć w dół, co oznacza, że już wkrótce lokata obelkowana założona na rok
    wyjdzie lepiej niż nieobelkowana na 10-15 dni.

  • 18. Data: 2008-12-29 23:11:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > To znaczy jakby co??? I czyja odpowiedzialnosc?

    Czy kolega łun moglby to jakos rozwinac?
    No i czy sa jakies inne minusy tych 'polisolokat' w porownaniu ze
    zwyklymi lokatami?
    A jakie sa plusy? Poza nieco wyzszym oprocentowaniem?
    Pozdrav
    TA

  • 19. Data: 2008-12-29 23:45:38
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Czy kolega łun moglby to jakos rozwinac?

    AFAIR te 50% to chodzi o Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny.
    http://www.ufg.pl/index.php?module=index
    Z polisy na życie przy upadku ubezpieczyciela tyle odzyskasz.