  • Data: 2002-07-03 08:39:17
    Temat: Re: Gdzie ulokowac pieniadze?
    Od: "CieniasTheKing" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiec odpowiedzi sa po kolei (PONIZEJ):
    ==============================

    Użytkownik "Van GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:afrsg0$6qg$1@news.tpi.pl...

    > Trzeba je umiec dobrze wyceniac , zapomniales dodac :)

    > tej
    >
    > "bez gwarancji" to dobre slowo .... - OWSZEM, ale zapominasz ze rating
    wiekszosc z tych firm jest lepszy od ratingu Polski wedlug oznaczen S&P oraz
    Moody's (heheheheheh, wiec slowo bez gwarancji jest w tym przyapdku terminem
    stricte umownym)

    > zwrot,
    >
    > A to ciekawe ... w obecnych warunkach biznes zwracajacy pow. 6% uwazany
    jest
    > za bardzo dobry , ciekawe jaki biznes masz na mysli ? >>>>>>>>> o ile
    pamietam to juz od XIX wieku banki byly "gorsza" odmiana biznesu .. tzn. dla
    kogos nie wie jak i co chcialby z pieniazkami robic byla to mozliwosc nie
    zarobienia ALE STRACENIA MNIEJ PIENIAZKOW ...... private banking oraz inne
    to juz zupelnie inna bajka,
    mowiac

    zwrot 6% nie do konca wiem o jakim zwrocie mowisz, realnym ??? netto ??? a
    gdzie inflacja ?? 6% w jakim horyzoncie czasowym ??
    rentownosc IBM w Polsce jest wieksza, mimo faktu iz jest to blue chip to
    jednak .... moim zdaniem przy inwestowaniu PLN100,000 gdybym mial osiagnac
    6% z tego to bym wolal trzymac w banku, chyba ze mowisz 6% powyzej inflacji
    .. etc etc

    -