  • Data: 2002-07-04 07:02:24
    Temat: Re: Gdzie ulokowac pieniadze?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sliczniutki" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Slicznie tylko gdybys mi mogla podac wiecej szczegolow (gdzie kupic, stopa
    > zwrotu - powiedzmy po roku czasu i od 50 000PLN) bylbym wdzieczny. Ja sie
    na
    > tych papierkach nie znam a musze to przekazac znajomemu ;-).

    Sliczniutki lubi słowo "śliczne" :-))) TFI Millenium zapisywało na te
    certyfikaty niby do 28 czerwca - ale jeszcze chyba nie wyczerpali puli,
    zatem jak się pospieszyć to może jeszcze uda sie je nabyć. Fundusz nazywa sę
    Arbitraż Plus 20. Namairy: www.milleniumtfi.pl tel. (022) 697-67-46. Poza
    tym TFI wiem że Pioneer też mial (lub ma) te certyfikaty, Ale sam musiałbyś
    zainteresowac się ich ofertą - do kiedy możn asię zapisywać itp. Podobno
    maja jednak wyższe opłaty. W Millenium od każdego certyfikatu (cena 100 zł)
    płacisz tylko 50 gr opłaty manipulacyjnej, w Pioneerze zdaje mi się że 1,5
    zł ...Ale odwiedź ich strone bądź placówkę. Co do stóp zwrotu ...niby podaja
    taka przykładową w broszurce informacyjnej ...Ok. 9,5 % i to bez belkowego.
    Ale wiesz jak jest - nie trzeba sie tym tak bardzo przejmować :-)))
    Pozdroofka