  • Data: 2002-07-03 09:08:07
    Temat: Re: Gdzie ulokowac pieniadze?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CieniasTheKing" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale to byla tylko odpowiedz na bezpieczenstwo jakie daja banki .....
    > bo skoro ktos mowi ze banki daja 100% to rowniez prawda jest ze do pewnej
    > kwoty i bez odsetek, jak komus stanie sie kuku

    Pozwolę sobie odpowiedzieć dowcipem:
    "Przychodzi Rosenkrantz do rabina i pyta:
    - Mam 2 tysiace zlotych, gdzie mam je ulokowac ?
    - Włóż je do banku ....
    - No a co będzie jak ten bank zbankrutuje ?
    - Ten bank nie zbankrutuje - to jest bank państwowy !
    - A jak to całe państwo zbankrutuje ?
    - To nie jest jedno państwo, to cały blok państw ....
    - A jak ten cały blok państw zbankrytuje ???
    - A jak ten cały blok państw zbankrutuje, to Tobie Rosenkrantz będzie szkoda
    te 2 tys. zlotych ???"