  • 1. Data: 2006-11-08 13:14:58
    Temat: Gdzie taka lokata jak ostatnio w DB, ze min. 80% po 3 latach
    Od: p...@g...com

    Czesc,

    Niedawno Deutsche Bank Polska mial jakas lokate/obligacje (nie wiec co
    dokladnie), ze sie wplacalo na 3 lata i minimalny zysk gwarantowany
    wynosil 80%, a max. 120% (-podatek 19%).

    Czy ktos wie gdzie jeszcze sa takie mozliwosci w innym banku, lub
    jakies podobne instrumenty co sie dobrze zwroca po takim czasie?

    Dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi :)

  • 2. Data: 2006-11-08 13:41:28
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 8 lis o godzinie 14:14, na pl.biznes.banki,
    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    > wynosil 80%, a max. 120% (-podatek 19%).
    > Czy ktos wie gdzie jeszcze sa takie mozliwosci

    Tylko w erze ;)

    > w innym banku, lub jakies podobne instrumenty co sie dobrze zwroca
    > po takim czasie?

    Fundusze inwestycyjne.

    --
    Herbi
    08-11-2006 14:41:26

  • 3. Data: 2006-11-08 13:51:32
    Od: p...@g...com

    > Fundusze inwestycyjne.

    Ale to bylo wlasnie w przeciwienstwie do funduszy gwarantowane o ile
    pamietam, a z funduszami to jest tak, ze chyba trzeba miec mocne nerwy.
    No i chyba w Polsce nie mozna miec funduszy w walutach tak mysle?

  • 4. Data: 2006-11-13 10:35:11
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Ale to bylo wlasnie w przeciwienstwie do funduszy gwarantowane o ile
    > pamietam, a z funduszami to jest tak, ze chyba trzeba miec mocne nerwy.
    > No i chyba w Polsce nie mozna miec funduszy w walutach tak mysle?

    mozna - przynajmniej ja mam i nie znalazlem nigdzie informacji ze wszystko
    jest przewalutowywane na zlotowki, z tego co sie zdazylem zorientowac grozi
    mi jedynie podatek 19% nie od tego ile wzroslo mi w dolcach, a od tego ile
    to wyszlo po przeliczeniu na zlotowki - ale dolar spada a nie rosnie wiec
    nie ma sie czym martiwc.

  • 5. Data: 2006-11-13 13:59:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale to bylo wlasnie w przeciwienstwie do funduszy gwarantowane o ile
    > pamietam, ...

    Żaden bank/FI nie zagwarantuje zysków na takim poziomie,
    coś Ci się pozajączkowało ...