  • 1. Data: 2006-11-08 10:43:34
    Temat: mbank straszy
    Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>

    Dziwne rzeczy dzieja sie w mbanku podczas gdy jeden dzial zgadza sie na
    rozlozenie zadluzenia na dogodniejsze dla mnie raty i wrzesnia br splacam je
    na nowych warunkach inny dzial przysyla pismo w ktorym zawiadamia mnie, ze
    poniewaz nie splacilem jeszcze tego zadluzenia to przekazuje je do
    zewnetrznej firmy windykacyjnej.

    Lech Dubrowski

  • 2. Data: 2006-11-08 11:01:17
    Temat: Re: mbank straszy
    Od: "Samolnik" <M...@N...pl>

    > zewnetrznej firmy windykacyjnej.

    I dklatego ja i moje koleżanki przeniosłyśmy się do VW banku

    Janina L

  • 3. Data: 2006-11-08 11:12:11
    Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>

    > I dklatego ja i moje koleżanki przeniosłyśmy się do VW banku

    To dobry sposob, ja tez mam konto Inteligo, niemniej jednak trzeba miec
    zdrowe nerwy zeby ciagle odpowiadac na rozne glupie pisma z mbanku.

    Lech D.

  • 4. Data: 2006-11-08 12:47:56
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Samolnik" <M...@N...pl> wrote in message

    > I dklatego ja i moje koleżanki przeniosłyśmy się do VW banku

    I to byl blad.
    WV Bank niedlugo bedzie przejety przez Narodowy Bank Gruzji.

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2006-11-08 17:11:31
    Od: "Chodowca Krowy" <l...@...kropki.bordo.pl>

    "wk" news:eisjmo$jv3$1@atlantis.news.tpi.pl

    > I to byl blad.
    > WV Bank niedlugo bedzie przejety przez Narodowy Bank Gruzji.

    Z tego co kojarzę to już drugi taki komunikat na grupie w niedługim odstępie
    czasu. Powiedz mi szeryfie skąd masz takie newsy?

  • 6. Data: 2006-11-08 23:03:01
    Od: wk <b...@p...onetABC.pl>

    Chodowca Krowy wrote:

    > "wk" news:eisjmo$jv3$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Z tego co kojarzę to już drugi taki komunikat na grupie w niedługim
    > odstępie czasu. Powiedz mi szeryfie skąd masz takie newsy?

    Zobacz komu tak za kazdym razem odpisuje ;-)
    Hint: jkolina

    pozdrawiam, wk

  • 7. Data: 2006-11-09 07:56:20
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    LECH DUBROWSKI wrote:
> [...]
    > zawiadamia mnie, ze poniewaz nie splacilem jeszcze tego zadluzenia to
    > przekazuje je do zewnetrznej firmy windykacyjnej.

    Ja za kilka dni koncze wspolprace z tym psedu-bankiem. Tzn. konto zostawie,
    bo nic nie kosztuje ale wszystkie srodki przeniose w inne miejsce, bo juz
    mam dosyc tego jak funkcjonuje ta instytucja.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-11-09 18:47:34
    Od: "Chodowca Krowy" <l...@...kropki.bordo.pl>

    "Mithos" news:eiunbv$dq7$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > bo nic nie kosztuje ale wszystkie srodki przeniose w inne miejsce, bo juz
    > mam dosyc tego jak funkcjonuje ta instytucja.

    A można wiedzieć gdzie się przenosisz?

  • 9. Data: 2006-11-09 19:24:10
    Od: "Samolnik" <M...@N...pl>

    > A można wiedzieć gdzie się przenosisz?

    Rozmawiałam z nim i powiedział ze do VW
    Wszyscy tam sie zoboaczymy w oddziale

    Jkol

  • 10. Data: 2006-11-10 07:33:27
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Chodowca Krowy wrote:
    > A można wiedzieć gdzie się przenosisz?

    KK mBankowa do Raiffeisen, z eMax+ srodki pewnie na OKO, a fundusze i tak
    juz przenioslem do Multi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos