  • 1. Data: 2006-11-08 08:10:23
    Temat: Przewidywany kurs CHF
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl>

    Witam szanownych grupowiczow.

    Mam pytanie do znawcow tematu.
    W obliczu podjecia transzy KH w CHF i znizkujacym kursem tej waluty,
    chcialem Was zapytac o wiarygodne przewidywania i prognozy dla CHF.
    Czy wogole mozna prognozowac przewidywany kurs w skali czasu. - może znacie
    jakieś niezahaslowane linki
    (szukalem - znalazlem zahaslowane) z prognozami?
    Czy warto poczekać jeszcze jakiś czas - jest szansa na wzrost?
    Z gory dziękuje za kompetentne i zyczliwe odpowiedzi.

    --
    Z poważaniem

    Mariusz

    It has removed 1324 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 2. Data: 2006-11-08 08:15:01
    Temat: Re: Przewidywany kurs CHF
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-11-08, Mariusz <a...@o...wytnij.pl> wrote:
> [...]
    > Czy warto poczekać jeszcze jakiś czas - jest szansa na wzrost?
    > Z gory dziękuje za kompetentne i zyczliwe odpowiedzi.

    Wymienie sie informacja na przewidywany kurs w zamiana za 5 pewnych liczb w
    najblizszym losowaniu totka. :P

  • 3. Data: 2006-11-08 08:40:34
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl>

    > Wymienie sie informacja na przewidywany kurs w zamiana za 5 pewnych liczb
    > najblizszym losowaniu totka. :P

    Wiem ze sa specjalisci od walut i prognozuja zachowania tychze.
    Wiem ze nie jest to cos pewnego, ale zawsze sa to sygnaly.
    Dlatego prosilem o kompetentne i zyczliwe wypowiedzi.

    A dla kolegi dowcipnego prognoza na totka to 23,1,29,7,33,34 - jednak
    sprawdzalnosc w porownaniu z prognozami secjalistow od walut jest
    nieporownywalnie mala.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-08 10:24:57
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-11-08, Mariusz <a...@o...wytnij.pl> wrote:

    > Wiem ze sa specjalisci od walut i prognozuja zachowania tychze.
    > Wiem ze nie jest to cos pewnego, ale zawsze sa to sygnaly.
    > Dlatego prosilem o kompetentne i zyczliwe wypowiedzi.

    Wiec jesli chodzi o trendy to analitycy przewiduja ze zloty bedzie sie
    umacnial do wszystkich walut, a frank bedzie sie oslabial do euro, czyli
    do zlotowki bardziej niz pozostale. Ale nikt nie poda ci jak dlugo to
    umacnianie bedzie nastepowalo - ani do jakich kwot dojdzie - to jest
    wrozenie takie samo jak twoje liczby w totku.

    > A dla kolegi dowcipnego prognoza na totka to 23,1,29,7,33,34 - jednak
    > sprawdzalnosc w porownaniu z prognozami secjalistow od walut jest
    > nieporownywalnie mala.

    Te liczby sa rownie dobre jak to ze powiem ci ze na 1 stycznia sredni kurs
    franka w NBP bedzie na poziomie 2.36

  • 5. Data: 2006-11-08 12:09:25
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wiec jesli chodzi o trendy to analitycy przewiduja...

    zapytaj pięciu różnych analityków i każdy powie zupelnie cos innego,
    to raczej jest jak wróżenie z fusów

    mozna przeanalizować kursy walut narodowych krajów, które przyjęły euro
    w 2004 roku, np. kurs pesety znacząco się umocnił w stosunku do euro
    przed ogloszeniem parytetu wymiany...

    Polska jest czesto porownywana do Hiszpanii i zaklada sie, ze u nas
    bedzie podobnie...

    natomiast frank (jako waluta europejska) jest dosc silnie skorelowany z
    euro i mozna zakladac, ze zlotowka zyska w stosunku rowniez i do niego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2006-11-08 13:17:38
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl>

    Dziekuje koledze Tomkowi za odpowiedz
    wybaczcie ale to naturalne watpliwosci kredytobiorcy,
    pozostaje sie chyba jednak zdac na los waluty i nie marudzic ani nie
    wyczekiwac.

  • 7. Data: 2006-11-08 13:18:14
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl>

    RobertS'owi rowniez wielkie dzieki.

  • 8. Data: 2006-11-08 13:42:28
    Od: "As" <.NOSPAM(iusunkropki).a.s.i.e.r@poczta.onet.pl>

    > A dla kolegi dowcipnego prognoza na totka to 23,1,29,7,33,34 - jednak
    > sprawdzalnosc w porownaniu z prognozami secjalistow od walut jest
    > nieporownywalnie mala.

    Sprawdziłem w dotychczasowych wynikach totka. Grając na te liczby od
    początku losowań (rok 1957) to marne byłyby wygrane - tylko jedna czwórka
    [1986-10-11] i 39 trójek. Więc może te liczby kiedys okażą się szczęśliwe
    :-)