  • 11. Data: 2004-05-10 08:58:32
    Temat: Re: Gdzie są moje pieniądze
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Bulbe wrote:
    [...]

    > Chyba się nie zrozumieliśmy, ja pisałem tylko o przelewie do ZUS - jeśli
    > uruchomię przelew np. dzisiaj, 10 maja, przed właściwą sesją (w mBanku) to
    > będzie OK w tym sensie, że zapłacę w terminie itp. Nawet jeśli 10 przypadnie
    > w piątek i przelew wyjdzie ostatnią sesją do ZUS'u (a dotrze np. w
    > poniedziałek, czyli 13-tego) to też będzie OK - liczy się data 'wyjścia'
    > przelewu. Tak samo jest z US. A jeśli np. 10 przypadnie w sobotę lub
    > niedzielę - to spokojnie mogę puścić przelew w poniedziałek - w następny
    > dzień roboczy.
    > Bulbe

    Ależ oczywiście. Zrób tak w inteligo.
    Przy tych założeniach które podałem:
    1.10 w piątek(piąte! nie sobota, ani niedziela)
    2. po południu masz kasę

    KJ

  • 12. Data: 2004-05-10 09:52:19
    Od: "Bulbe" <b...@w...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
    [...]
    > Ależ oczywiście. Zrób tak w inteligo.
    > Przy tych założeniach które podałem:
    > 1.10 w piątek(piąte! nie sobota, ani niedziela)
    > 2. po południu masz kasę
    >

    > KJ

    Nie mam konta w Inteligo ;)
    Bulbe

  • 13. Data: 2004-05-10 10:44:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 10 May 2004 10:18:14 +0200, w <c7nds8$8cc$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > To teraz wyobraź sobie, ze 10 wypada w piątek. A ty dopiero w piątek
    > bedziesz miał kasę (3 sesją)

    A w ogóle to bzdury piszecie, w Inteligo widać przy zlecaniu przelewu "data
    zlecenia". :>

  • 14. Data: 2004-05-10 13:34:23
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Bulbe wrote:

    > "poilkj" <u...@d...invalid> wrote in message

    > [...]
    >

    > A to niby dlaczego? Dzisiaj jest poniedziałek, 10 maja i właśnie do 10
    > trzeba ZUS płacić.

    Nie załapałeś.
    Mówiłem o sytuacji, kiedy termin wypada w sobotę, albo niedzielę i wtedy
    zrobisz przelew.
    Jedne banki zaksięgują ci to w niedzielę inne dopiero w poniedziałek.

  • 15. Data: 2004-05-10 15:25:19
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Bulbe <b...@w...pl> wrote:
    > jeśli 10 przypadnie w piątek i przelew wyjdzie ostatnią sesją do
    > ZUS'u (a dotrze np. w poniedziałek, czyli 13-tego) to też będzie OK -
    > liczy się data 'wyjścia' przelewu.

    Niezupełnie - liczy się data księgowania na koncie.
    Jeśli puszczasz przelew np. z Lukasa w piątek wieczorem, to przelew wychodzi
    dopiero w poniedziałek. Ale datę księgowania masz piątkową, więc wszystko
    gra.
    Analogicznie: jeśli dany bank nie przyjmuje przelewów na dzień bieżący po
    godzinie granicznej, to obciążenie konta następuje razem z fizycznym
    wyjściem przelewu z banku. Zyskujesz wtedy odsetki za kilka dni, ale masz
    problem z terminem płatności u fiskusa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 16. Data: 2004-05-10 17:05:19
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 May 2004 12:44:19 +0200,
    osoba podpisana: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    napisała:

    > A w ogóle to bzdury piszecie, w Inteligo widać przy zlecaniu przelewu "data
    > zlecenia". :>

    Eee, możesz powiedzieć co miałeś na myśli ? W moim inteligo jest "data
    przygotowania" i "data księgowania". Jeśli chodzi o ZUS to intersuje go
    ta drga. która w omawianym przypadku byłaby _poniedziałkowa_
    KJ
    PS. To jest mój ostatni post do Ciebie w tym wątku. Jeśli nie chcesz
    zrozumieć pewnych rzeczy - trudno.

    --
    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 17. Data: 2004-05-13 15:42:35
    Od: "quba" <n...@p...pl>

    > Ależ oczywiście. Zrób tak w inteligo.
    > Przy tych założeniach które podałem:
    > 1.10 w piątek(piąte! nie sobota, ani niedziela)
    > 2. po południu masz kasę

    Oczywiście ale na potwierdzeniu masz że przelew został wysłany dnia: 10-go
    ale zrealizowany 13-go
    Pozdrawiam
    quba

  • 18. Data: 2004-05-14 04:36:23
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    quba wrote:

    > Oczywiście ale na potwierdzeniu masz że przelew został wysłany dnia: 10-go
    > ale zrealizowany 13-go
    > Pozdrawiam
    > quba

    Otóż to. Zusu nie interesuje "wysłanie" ZUS interesuje data obciążenia
    Twojego konta, a ta data to ?

    KJ

  • 19. Data: 2004-05-14 10:42:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 14 May 2004 06:36:23 +0200, w <c81ic9$qhb$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Otóż to. Zusu nie interesuje "wysłanie" ZUS interesuje data obciążenia
    > Twojego konta, a ta data to ?

    A data ta to data zlecenia, ponieważ wówczas założono blokadę.

  • 20. Data: 2004-05-14 18:24:08
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 May 2004 12:42:30 +0200,
    osoba podpisana: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [...]

    > A data ta to data zlecenia, ponieważ wówczas założono blokadę.

    No cóż, życzę powodzenia w udowadnianiu tego przed ZUS-em.
    Jeśli nie odróżniasz pojęcia "blokada" od "obciążenie" to chyba nie mamy
    o czym dyskutować.

    KJ

    --
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson