  • Data: 2004-05-10 08:57:59
    Temat: Re: Gdzie są moje pieniądze
    Od: "Bulbe" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
    news:c7nds8$8cc$1@inews.gazeta.pl...
    > Bulbe wrote:
    [...]
    > To teraz wyobraź sobie, ze 10 wypada w piątek. A ty dopiero w piątek
    > bedziesz miał kasę (3 sesją)
    >
    > KJ

    Chyba się nie zrozumieliśmy, ja pisałem tylko o przelewie do ZUS - jeśli
    uruchomię przelew np. dzisiaj, 10 maja, przed właściwą sesją (w mBanku) to
    będzie OK w tym sensie, że zapłacę w terminie itp. Nawet jeśli 10 przypadnie
    w piątek i przelew wyjdzie ostatnią sesją do ZUS'u (a dotrze np. w
    poniedziałek, czyli 13-tego) to też będzie OK - liczy się data 'wyjścia'
    przelewu. Tak samo jest z US. A jeśli np. 10 przypadnie w sobotę lub
    niedzielę - to spokojnie mogę puścić przelew w poniedziałek - w następny
    dzień roboczy.
    Bulbe