  • Data: 2004-05-14 19:24:43
    Temat: Re: Gdzie są moje pieniądze
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    14 May 2004 18:24:08 GMT, w <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil
    Jonca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Fri, 14 May 2004 12:42:30 +0200,
    > osoba podpisana: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > No cóż, życzę powodzenia w udowadnianiu tego przed ZUS-em.
    > Jeśli nie odróżniasz pojęcia "blokada" od "obciążenie" to chyba nie mamy
    > o czym dyskutować.

    Opowiedz nam w jaki sposób ZUS zakwestionuje datę przelewu (to może być
    fascynujące) oraz w jaki automagiczny sposób odróżni blokadę od zdjęcią środków
    z rachunku?

    Idąc dalej tym tropem możemy dojść do wniosku, że jeśli zlecisz przelew,
    przelew zostanie wykonany w terminie, ale środki z jakichś powodów zostaną
    tylko zablokowane, a zdjęte zostaną po terminie, to od tego należy się grzywna?

    Skoro masz takie podejście to życia, to pozostaje mieć nadzieję, że do ZUS-u
    nie wchodzisz na kolanach...