  • 11. Data: 2008-03-28 22:38:57
    Temat: Re: Gdzie mozna ustawic przelew warunkowo?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Mar, 18:18, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:7e5873fa-e940-4369-b3c8-3e873cf5282d@
    s37g2000prg.googlegroups.com...

    > Przy zleceniach z data przyszla, niektore banki (systemy) robia
    > kilkakrotnie probe realizacji tego samego dnia, uwzgledniajac, ze
    > srodki moga przyjsc kolejna sesja elixiru.
    >
    > -------
    >
    > Kurcze, takie cos byloby dla mnie bardzo atrakcyjną cechą. Gdzie tak to
    > działa?

    Odpisalem do 666 - zwroce uwage i odpowiem w watku na dniach.

  • 12. Data: 2008-03-28 22:59:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > DLACZEGO - już tłumaczę: w piątek chyba po 20:00 w sobotę i w niedzielę
    > datą przyszłą jest WTOREK(!) poniewaz u nich w tym czasie
    > za datę DZISIEJSZĄ robi już PONIEDZIALEK
    > System więc daty poniedzialkowej nie przyjmie
    > a puszczenie przelewu bez daty zdejmuje srodki natychmiast
    > c.b.d.o.

    Chwila, znaczy że środki zgejmuje z datą wsteczną do 3 dni? ;-)
    Przecież jemu 'za datę DZISIEJSZĄ robi już PONIEDZIALEK'

  • 13. Data: 2008-03-29 08:24:47
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Coś nie wierzę...
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-03-29 08:27:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    EB to chyba wywala czerwonymi literami napis "prosimy o zapewnienie środków na
    rachunku dzień przed realizacją
    zlecenia".
    W dodatku inaczej wpisujesz przelewy na "juz", a inaczej przyszłe - musisz zdecydowac
    przed wpisywaniem.
    Głupie ograniczenie.
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2008-03-29 09:57:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 09:24, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Coś nie wierzę...
    > JaC
    >
    > -----

    Eurobank sprawdze niedlugo, w bzwbk akurat nie mam srodkow. Chociaz
    przyszly najwyzej sie nie wykona...tez postaram sei sprawdzic dzis/
    jutro

  • 16. Data: 2008-03-30 22:19:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 00:36, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Albo BZWBK albo Eurobank -  taka informacje mialem przy zatwierdzaniu
    > zlecenia z data przyszla w ktoryms z nich, ze beda podejmowane proby
    > realizacji az do godz 17-ej dznia zlecenia.
    >
    > W opisie nie widze, jak bede zakladal w ktoryms z nich zlecenie w
    > najblizszych dniach  to napisze , o ile wczesniej ktos tego tu nie
    > zaktualizuje.

    realizacji tego samego dnia, uwzgledniajac,

    W BZWBK taki komunikat przy tworzeniu przelewu

    "W przypadku braku środków na rachunku:
    - w dni robocze do godz. 17 - ostatnia próba ponowienia realizacji
    transakcji zostanie podjęta o godz. 17 danego dnia,
    - w dni robocze po godz. 17 i o dowolnej porze w pozostałe dni -
    zlecenie zostanie odrzucone."

  • 17. Data: 2008-03-31 08:58:34
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    MarekZ pisze:

    > Kurcze, takie cos byloby dla mnie bardzo atrakcyjną cechą. Gdzie tak to
    > działa?

    Z tego co pamiętam tak to działało w BGŻ. W systemie pojawiały się nawet
    raporty z nieudanych prób wysłania przelewu (z dokładną godziną). Ale
    dotyczy tylko właśnie przelewów/zleceń z datą przyszłą. Nie da się
    zlecić przelewu z datą bieżącą w przypadku braku środków na koncie.

    Marek