  • 1. Data: 2008-03-28 09:20:35
    Temat: Millennium realizacja transakcji
    Od: "Mariusz" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Ile razy dziennie i w jakich godzinach ten bank realizuje transakcje
    wychodzace i przychodzace?

  • 2. Data: 2008-03-29 11:20:36
    Temat: Re: Millennium realizacja transakcji
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Ile razy dziennie i w jakich godzinach ten bank realizuje transakcje
    > wychodzace i przychodzace?

    oficjalne dane są ogólniedostepne, ale...
    jak wykonywałem w tych samych godzinach przelewów na stosunkowo niewielkie
    kwoty to wszystko sie zgadzało, ale jak przelałem dwa razy większe kwoty to
    przez jeden dzien pieniądze znikały (raz przez weekend).

  • 3. Data: 2008-03-29 11:31:01
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kwoty to wszystko sie zgadzało, ale jak przelałem dwa razy większe kwoty
    > to przez jeden dzien pieniądze znikały (raz przez weekend).

    A jak duże to były kwoty? Bo mnie do poziomu 20k wszystko chodzi jak w
    zegarku zawsze.

    marekz