  • 11. Data: 2002-07-13 22:51:02
    Temat: Re: Gdzie moje pieniądze?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Grzegorz Podsiadło" wrote:

    > A ja mówie właśnie o łapaniu się na trzecią sesję, i byłem zdziwiony
    > wzmianką że muszą się na pierwszą załapać.

    musza na druga, wiele bankow nie ksieguje ostatniej sesji w danym dniu
    tylko w nastepnym roboczym

  • 12. Data: 2002-07-13 22:52:18
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Grzegorz Podsiadło" wrote:

    > A ja mówie właśnie o łapaniu się na trzecią sesję, i byłem zdziwiony
    > wzmianką że muszą się na pierwszą załapać.

    musza na druga, wiele bankow nie ksieguje pieniedzy przychodzacych
    ostatnia sesja w danym dniu, tylko w nastepnym roboczym

  • 13. Data: 2002-07-14 08:03:23
    Temat: Re: OT
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Qrde, a jak ja probuje nawet przed 11, to mi zawsze wyskakuje, że
    > najwcześniej mogę "puścić" przelew dnia następnego...

    A robisz z manu Przelewy, czy Zlecenia --> Przelew kwoty deklarowanej

    Marcin

  • 14. Data: 2002-07-14 09:37:47
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Jul 2002 18:58:19 +0200, "JOHNNY" <j...@g...pl> wrote:

    >Qrde, a jak ja probuje nawet przed 11, to mi zawsze wyskakuje, że
    >najwcześniej mogę "puścić" przelew dnia następnego...
    >
    >Może to zależy od rodzaju konta ???
    >Ja mam e-konto (zwykłe)

    Miałem (dawno) podobny problem.
    Tzn.
    przelew (jednorazowy) się nie wykonywał
    (po reklamacjach i pewnym czasie poprawiono).

    Komunikat o którym piszesz pojawiał sie
    przy zleceniach stałych (ale to nie dziwi).

    BAH

  • 15. Data: 2002-07-14 10:50:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 Jul 2002 22:33:28 GMT, "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>
    wrote:

    >A ja mówie właśnie o łapaniu się na trzecią sesję, i byłem zdziwiony
    >wzmianką że muszą się na pierwszą załapać.

    Nie musi. W wypadku przelewu do mBanku to i na druga nie musi, starczy
    trzecia bo mBank ksieguje ja tego samego dnia.
    Ale jednak wiekszej kasy bym w piatek na ostatnia sesje nie wysylal,
    wiadomo ze roznie to wszystko dziala i czasem moze gdzies przelezec
    dluzej.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-07-14 11:07:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 14 Jul 2002 00:16:55 +0200), Wojtek
    Frabinski <w...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Jesli nie zalapaly sie na trzecia sesje to nie ma szans, wogle banku
    >zrodlowego nie opuszcza przez weekend. A deadline jest w Lukasie chyba
    >w okolicy dwunastej.

    Tylko dlaczego w takim razie Lukas je wyksięgowuje z mojego konta już
    w piątek, skoro idą dopiero w poniedziałek rano?

    >W poniedzialek kolo poludnia powinny byc w mBanku.

    Mam nadzieję, bo poniedziałek to dzień ZUSu...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 17. Data: 2002-07-14 11:11:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 14 Jul 2002 13:07:07 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Tylko dlaczego w takim razie Lukas je wyksięgowuje z mojego konta już
    >w piątek, skoro idą dopiero w poniedziałek rano?

    Bo tak zleciles. I na potwierdzeniu w razie czego bedziesz mial date
    piatkowa.

  • 18. Data: 2002-07-14 12:18:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 14 Jul 2002 13:11:35 +0200, w
    <q...@4...com>, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> napisał(-a):

    > Bo tak zleciles. I na potwierdzeniu w razie czego bedziesz mial date
    > piatkowa.

    Jednak Inteligo czy BPH potrafi wstawić datę piątkową, a księgować z
    poniedziałkową. Cud? :)

  • 19. Data: 2002-07-14 13:21:20
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Jak to gdzie? Sam jesteś sobie winny, jeżeli jest dla Ciebie kłopotem
    dowiedzieć się do której należy zlecić przelew, aby został zrealizowany tego
    samego dnia?

    Chciałbyś, aby po wykonaniu przelewu pieniądze były dostępne na rachunku?
    Pomyśl/ Zlecasz przelew w placówce dostajesz potwierdzenenie, że został
    zrealizowany(przyjęty) idziesz do innej placówki i czyścisz konto?

    Radzę zapoznać się z godzinami wysyłki !!!!!
    Przelewy złożone do 11.00 są realizowane tego samego dnia !!!!

    Cześć