    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie moje pieniądze?
    Date: 14 Jul 2002 15:21:20 +0200

    Cześć,

    Jak to gdzie? Sam jesteś sobie winny, jeżeli jest dla Ciebie kłopotem
    dowiedzieć się do której należy zlecić przelew, aby został zrealizowany tego
    samego dnia?

    Chciałbyś, aby po wykonaniu przelewu pieniądze były dostępne na rachunku?
    Pomyśl/ Zlecasz przelew w placówce dostajesz potwierdzenenie, że został
    zrealizowany(przyjęty) idziesz do innej placówki i czyścisz konto?

    Radzę zapoznać się z godzinami wysyłki !!!!!
    Przelewy złożone do 11.00 są realizowane tego samego dnia !!!!

    Cześć